Plexwriter 121032 halve detectie

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Vandaag starte ik mijn computer na een crash en nadat ik systeem hersteller van windows ME erover had gehaalt, het probleem is nu dat mijn brander niet meer wordt gedetecteerd in windows. In dos werkt hij perfect en in apparaat beheer van windows wordt hij gedeteceerd als standaard cdrom speler maar staat niet bij deze computer in het lijstje, in tegenstelling tot mijn aopen cd rom speler. Deze plexwriter staat op een aparte ide contoller als master ingesteld.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Niemand enig idee??

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Win in de veilige mode opstarten,
apparaat totaal verwijderen en evt. dubelle key weghalen.

reboot

Win normaal opstarten en de hardwaredetectie opnieuw uitvoeren...

PleXXie weer installen

reboot

en kijke offie het weer doet

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Werkt nog niet, het is heel raar want ze worden beide aan mijn ide controllers gedetecteerd.

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 15:07 schreef MaDLiVe het volgende:
Werkt nog niet, het is heel raar want ze worden beide aan mijn ide controllers gedetecteerd.
heb je em al eens in slave mode getest??