Mijn vraag
...
Voor de ZenWifi AX had ik zonder problemen met google devices de RT AC5300 in combinatie met 2 Lyra Mini in AI-mesh configuratie gebruikt. Nu met de nieuwe Zenwifi AX in combinatie met de 2 Lyra Routers in AI-mesh Geen van de Google-apparaten (Chromecast audio 3, Chromecast Video 3, google home mini 2, lenovo Clock 1, Lenovo Smart display 2) wil verbinding met het netwerk maken, ik heb op alle wifi-banden gescheiden SID's en probeer de Google-apparaten te verbinden met de 2,4 Ghz Band SID. Al mijn andere apparaten (laptops 11, tablets 3, telefoons 7) verbinden. De afstand tot router (s) is tussen 3 meter en 6 meter
Ik heb het ook geprobeerd met 5Ghz-1- en 5Ghz-2-kanalen - Geen geluk
verder
- Schakel de USB-modus van USB3 naar 2 -> Geen geluk
- Uitgeschakeld 802.11ax / Wi-Fi 6-modus -> geen geluk
- protected management frames op capable gezet -> geen geluk
Ik hoop dat iemand vergelijkbare ervaring en suggesties heeft om op te lossen
...
Voor de ZenWifi AX had ik zonder problemen met google devices de RT AC5300 in combinatie met 2 Lyra Mini in AI-mesh configuratie gebruikt. Nu met de nieuwe Zenwifi AX in combinatie met de 2 Lyra Routers in AI-mesh Geen van de Google-apparaten (Chromecast audio 3, Chromecast Video 3, google home mini 2, lenovo Clock 1, Lenovo Smart display 2) wil verbinding met het netwerk maken, ik heb op alle wifi-banden gescheiden SID's en probeer de Google-apparaten te verbinden met de 2,4 Ghz Band SID. Al mijn andere apparaten (laptops 11, tablets 3, telefoons 7) verbinden. De afstand tot router (s) is tussen 3 meter en 6 meter
Ik heb het ook geprobeerd met 5Ghz-1- en 5Ghz-2-kanalen - Geen geluk
verder
- Schakel de USB-modus van USB3 naar 2 -> Geen geluk
- Uitgeschakeld 802.11ax / Wi-Fi 6-modus -> geen geluk
- protected management frames op capable gezet -> geen geluk
Ik hoop dat iemand vergelijkbare ervaring en suggesties heeft om op te lossen
[ Voor 3% gewijzigd door isr op 08-12-2020 21:29 . Reden: aanvulling ]