Zou graag Picasa 2 vergelijkbaar willen (html genereren voor map met foto's die verder niet aangeraakt of verplaatsts worden)
...
Picasa 2 ooit gebruikt was
...
paar uur zoeken op internet kwam tot conclusie script 't zelf maar in bash met eventueel wat externs als php maar dat laatste zeker geen behoefte aan
...
Mijn vraag, will graag progje Linux liefst, windows mag (ook Virtualbox dus verouderd) dat een mapje foto's in html gooit en beetje rekening houdt met 't feit geroteerd zoals 768x1066 en wel een logisch paginaatje geeft) maar verder niks hoeft te kunnen
reden, te weinig tijd om 't zelf te doen, als toevoeging geen behoefte aan lightbox of wat spannend of doorklikken een lijst is mij genoeg maar 't mag wel natuurlijk
...
Picasa 2 ooit gebruikt was
...
paar uur zoeken op internet kwam tot conclusie script 't zelf maar in bash met eventueel wat externs als php maar dat laatste zeker geen behoefte aan
...
Mijn vraag, will graag progje Linux liefst, windows mag (ook Virtualbox dus verouderd) dat een mapje foto's in html gooit en beetje rekening houdt met 't feit geroteerd zoals 768x1066 en wel een logisch paginaatje geeft) maar verder niks hoeft te kunnen
If my message seems ambiguous, I'm with General Stupidity with Murphy's law. Trial and error.