Tulp stekker afgebroken in subwoofer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Vanavond heb ik een maatje geholpen bij het aansluiten van zijn 5.1 set. Deze heeft hij gekregen en had wat hulp nodig.

Alles aangesloten en getest, dat ging helemaal goed. Totdat hij de subwoofer iets naar voren trekt en de tulp stekker afbreekt in de subwoofer.

Heeft iemand een idee hoe we deze eruit krijgen?

Tangetje lukt niet of stofzuiger erop werkt ook niet.
Ik heb de achterplaat al losgeschroefd maar zonder iets te slopen/breken ga ik hem er niet uit krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSuJ6ziw0UzetnhekRCSNYvVufs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ZQGeOF33d0fsFewvd1neNpO.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 20:33
Magneet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:09
Miniscuul drupje secondelijm en een dun staafje/stokje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Kan je niet met een klein metaal boortje hem een beetje inboren? Kan je iets van een schroef er een klein stukje indraaien en eruit trekken.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Ik krijg net een appje.. hij heeft de punt van een spijker heet gemaakt en erin geduwd. Hij is er al uit!

Thanks voor de suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:25
Simpel, passend pinnetje met een drupje hete lijm, dan tegen het afgebroken pinnetje drukken er eruit trekken.
Pagina: 1