Gmail wekt niet meer op min iPhone 10 en iMac (Catalina)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• velsen64
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-03-2024
Mijn vraag

Ik kan niet meer inloggen op account.googl.com op mijn iPhone10.
De telefoon blijft zoeken naar de site.

Ben ook een Gmail account kwijt op de telefoon en den kan deze ook niet meer toevoegen. Op de site www.gmail.com kan ik wel inloggen op dit account. ook kan ik Gmail niet openen op mijn iMac (Catalina)

Relevante software en hardware die ik gebruik
.iOs

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Van alles geprobeerd. Als ik bij Systeemvoorkeuren naar Internet accounts ga krijg ik de volgende melding:

Voer het ww in voor dit account en open safari. Krijg dan het scherm Doorgaan naar MacOS dan mijn e-mailadres en volgende. Dan voer ik mijn ww in (Verificatie in 2 stappen) en dan de G code. Resultaat:

Identiteit niet geaccepteerd ( er kan niet worden ingelogd bij Google, probeer het opnieuw).

Ik weet het niet meer.

Groet Rene

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:53
Wat bedoel je exact met 'kan Gmail niet openen op mijn iMac'. er is geen Gmail app voor Mac.
Of werk je met third party apps voor dat.
Voor de Mac moet je eens naar de mail app gaan en dan archief > Accounts en dan voeg je daar een account toe > kies voor Google.
Mocht dat niet lukken zal je eens de Mac moeten heropstarten als je dat nog niet gedaan had.
Heb je toevallig je passwoord veranderd onlangs en is dat opgestaan in Sleutelhanger maar ben je het vergeten waardoor het in mail niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• velsen64
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik bedoel met Gmail op de iMac : kan Mail niet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:53
Probeer anders eens alle mail accounts te verwijderen in systeem voorkeuren.
Indien het dan nog niet werkt zou ik contact opnemen met Apple support.