Home cinema met processor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homecinema1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-12-2020
Hey,
Ik zit met de volgende situatie:
Er staat een tv aan een kant van de living, aan de andere kant staat er een projector, home cinema en decoder.
De home cinema stuurt het beeld van de decoder naar de tv en projector, de home cinema heeft ook een verouderde processor maar ik kan er wel mee naar netflix kijken ( loopt soms wel vast).
Nu ben ik op zoek naar een home cinema met een betere processor. Ik wil dus de home cinema gebruiken als smart.
Iemand een idee?

Dank bij voorbaat voor de ondersteunende antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homecinema1 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:22:
Hey,
Ik zit met de volgende situatie:
Er staat een tv aan een kant van de living, aan de andere kant staat er een projector, home cinema en decoder.
De home cinema stuurt het beeld van de decoder naar de tv en projector, de home cinema heeft ook een verouderde processor maar ik kan er wel mee naar netflix kijken ( loopt soms wel vast).
Nu ben ik op zoek naar een home cinema met een betere processor. Ik wil dus de home cinema gebruiken als smart.
Iemand een idee?

Dank bij voorbaat voor de ondersteunende antwoorden.
Dan ben je veel beter af door een Android boxje te kopen, bijvoorbeeld een Shield of een Xiaomi Mi-Box (zijn aardig wat varianten van)

Die doen het "smart" gedeelte - daar zijn ze voor gemaakt - en dan kan je zelf je audio organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homecinema1
Dankje voor je antwoord.
Bestaat dit niet ingebouwd in de home cinema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verterl eerst maar eens wat je hebt staan, wat je zou willen, wat je er mee wilt doen en wat voor budget je hebt.
Nu is het koffiedikkijken. Processor....right, die term heb ik al sinds eind jarren 90 niet meer gehoord dus ik ga uit van oude meuk :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homecinema1 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:32:
Dankje voor je antwoord.
Bestaat dit niet ingebouwd in de home cinema?
Weinig. Waarom zou je het ook willen? Je bent toch veel beter af door zelf een speakerset met receiver samen te stellen.

Dan hoef je ook niet de hele zooi te vervangen als er 1 ding (in dit geval het "smart" gedeelte) veroudert. Want dat gaat natuurlijk weer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homecinema1
Ik doe misschien een beetje te moeilijk maar ik zit nu al met veel toestellen, tv, projector, scherm, home cinema, decoder, switch voor hdmi.
De eerste 5 zijn noodzakelijk maar een home cinema met een goede smart functie zou toch makkelijk zijn. Moest er dan nog eens 2 hdmi uitgangen en een blue ray speler bij in kunnen is het verhaaltje compleet ;)
Het gaat om een goedkope samsung all in one. (ik weet niet of processor de juiste benaming is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Alles in een oud home cinema setje dus, wat vermoedelijk net DTS ondersteunt en dat is het dan wel.
Doe jezelf een lol, investeer in een home cinema receiver en een setje nieuwe speakers. Mediaspeler / streamer er aan en gaan. Welkom in de 21e eeuw :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

DIt valt toch wel onder aankoopadvies. Ik verplaats je even :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1