Waarom "lees meer" alleen maar nieuwsitems?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 09:19

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Topicstarter
Mijn vraag:

Waarom staat er bij "lees meer" onderaan elk artikel, alleen maar berichten uit de categorie nieuws en niet bijvoorbeeld de meuktracker?

Deze bijvoorbeeld:
nieuws: CentOS gaat zich op Stream-releases en niet meer op rebuilds van RHEL...

Daar zou de update van CentOS 8.3 best bij kunnen toch ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is puur een manuele handeling die de redactie in dit geval inderdaad had kunnen doen :)
Technisch dus mogelijk, maar in de praktijk niet gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door ACM op 08-12-2020 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:20

arnoudwokke

Redacteur
@ACM nu ga ik hem toch terugkaatsen. Het is wel ook een 'dark pattern' dat vanuit product en development komt, want als wij zaken willen toevoegen, staat alleen nieuws standaard aangevinkt. Voor meuk moeten we een apart vinkje zetten (iets wat je in de praktijk alleen doet als je vermoedt dat daar relevante zaken te vinden zijn) :)
Dat is een prima interface ervoor en leidt in het overgrote deel van de gevallen tot de meest relevante resultaten - maar in dit geval dus niet :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VQElLBGY3vL6I39H5qBa-XpmII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B5lBm2sc6HSs8OiLxCV3i3Pv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

@arnoudwokke dat het beter kan is vast zo, maar daar mag je dan een ticket voor (laten) maken ;)

Het zou namelijk zomaar kunnen dat het zo volgens wens van de redactie (iig van destijds) staat; downloads zullen in ieder geval vaak ook ook niet zo relevant zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door ACM op 09-12-2020 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:20

arnoudwokke

Redacteur
Ik zeg niet dat het beter kan - in veel gevallen wil je bij nieuws alleen nieuws vinden en gaat het selecteren dus sneller. Het punt is het vinden van relevante artikelen en in downloads komen door de gebruikte termen ook veel irrelevante postings naar voren is mijn ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 09:19

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Topicstarter
Zou je niet een soort preview kunnen tonen van de laatste X artikelen in elke categorie zodat je kan zien wat het gevolg is van het aanvinken categorieën ?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07

Qwerty-273

Meukposter

Om een geluid uit de andere cubicle te laten horen. Wordt er bij nieuws een product gekoppeld aan het item? Daarmee zou je dan direct bestaande download items kunnen laten zien (als deze recent zijn)

In het geval van CentOS zie ik dat eigenlijk niet meer terug in de links bij het product zelf.
pricewatch: CentOS
pricewatch: CentOS

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1