Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Scorpios
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-08 01:49
Hoe krijg ik deze pc weer werkend? Of hoe kan ik deze terug zetten naar fabrieksinstelling? Maar liefst bestanden behouden, zouden fotos opstaan van vorige eigenaar die ze graag zou willen hebben.
...

ASUS F556U gekregen voor kleinkind omdat hij kapot zou zijn. memory 4GB HDD 500 GB OS win10

Bij opstarten 6> op esc gedruks en kom in bios. Daar boot option uitgeschakeld (Boot manager PO TOSHIBA MQ01ABF050 maar dat maakt niks uit, dan vraagt pc toch om deze. Geprobeerd met USB van andere pc en
ben op een of andere manier wel op windows setup gekomen op latop maar moet dan stuurprogramma selecteren maar kan dat niet vinden. Zie wel de dir-sturctuur C:OS, D:Data X:Boot Ook laatste wekrt niet

Dus er is nog wel wat ;)

https://www.asus.com/nl/support/FAQ/1012002/ geprobeerd, InstallUSB gemaakt en krijg melding dat upgrade is gestart van install.medium. krijg vraag op ik update wil voortzzetten keuze Ja loopt hij weer vast keuze Nee zijn stappen voor schone installatie maar hij vind niet de apparaatstuurprogramma en op het installUSB de uiste stuurprogrammas.

Kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet doen? Als het lukt is mijn kleinkind dolgelukkig! en ik dus ook :)

...

[ Voor 17% gewijzigd door The Scorpios op 10-12-2020 09:58 ]