edits benoemen in artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exorbitex
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 21:09
Kunnen jullie edits van een artikel benoemen in desbetreffend artikel? Soms krijg ik het idee dat ik Alzheimer heb als ik een artikel teruglees.
Ik ga geen redacteur specifiek benoemen omdat het een algemeen punt is. In onderstaand topic heb ik het eerder genoemd.

Guerilla in 'nieuws: Rechter VS verbiedt overheid om handel met TikTok te blo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

arnoudwokke

Redacteur
@exorbitex dank voor het idee!

Wat we nu doen, is een onderscheid maken tussen inhoudelijke edits en het fixen van typo's. We hebben geen changelog van een artikel sinds publicatie, maar zodra er iets inhoudelijks toegevoegd of gecorrigeerd wordt, staat dat erbij met een update, inclusief grofweg wat er gewijzigd is. Dat ziet er doorgaans zo uit
nieuws: True heeft een storing waar enkele klanten hinder van ondervinden - u...

Wat zou jij graag zien, een soort geautomatiseerde changelog van wat er allemaal is veranderd ten opzichte van publicatie?

• exorbitex
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 21:09
In dit geval ging het om het veranderen van een naam van een bedrijf. Dat zo ik graag benoemd willen zien.

Elke verandering die een andere wending aan het verhaal geeft of de terugzoekbaarheid verandert zou ik liefst als edit benoemd worden. Typo's e.d. niet idd.

Dank voor je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Een voorbeeld zoals bij dit bericht zou wel handig zijn bij reviews. Bij userreviews en reacties zie je namelijk ook wanneer de laatste aanpassing was.

[ Voor 13% gewijzigd door Kiswum op 12-12-2020 14:16 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.