Goedemorgen heren,
Nadat ik een tijd geleden een computer heb aangeschaft, met jullie hulp, ben ik nu aan de slag voor een maatje. Hij heeft een 3060TI op de kop weten te tikken, en wil hiermee de basis zetten voor een systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil graag aan de slag met e-sport games zoals Valorant, CS:GO en Warzone. Daarnaast wil hij futureproof zijn voor games zoals Cyberpunk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 800. Videokaart is dus al aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope. Hij komt van PS4. Naja, hij is bezig met een 1440p 144hz scherm te halen van MP. Dus die is al aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeuren, RGB niet nodig in principe. Intel als CPU keuze aangezien deze bij de meeste testen naar voren komt als beste CPU voor gaming.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil systeem zou fijn zijn, maar niet essentieel.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Bang-for-buck is belangrijk. Overigens weet ik niet hoe de boxed cooler van de CPU is. Dient deze nog veranderd te worden voor een betere processorkoeler? Daarnaast vraag ik me af of de koeling op deze wijze voldoende is.
Ik hoor het graag, dank voor jullie input.
Nadat ik een tijd geleden een computer heb aangeschaft, met jullie hulp, ben ik nu aan de slag voor een maatje. Hij heeft een 3060TI op de kop weten te tikken, en wil hiermee de basis zetten voor een systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil graag aan de slag met e-sport games zoals Valorant, CS:GO en Warzone. Daarnaast wil hij futureproof zijn voor games zoals Cyberpunk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 800. Videokaart is dus al aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope. Hij komt van PS4. Naja, hij is bezig met een 1440p 144hz scherm te halen van MP. Dus die is al aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkvoorkeuren, RGB niet nodig in principe. Intel als CPU keuze aangezien deze bij de meeste testen naar voren komt als beste CPU voor gaming.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil systeem zou fijn zijn, maar niet essentieel.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Bang-for-buck is belangrijk. Overigens weet ik niet hoe de boxed cooler van de CPU is. Dient deze nog veranderd te worden voor een betere processorkoeler? Daarnaast vraag ik me af of de koeling op deze wijze voldoende is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 248,05 | € 248,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Plus | € 150,50 | € 150,50 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti OC Edition | € 499,73 | € 499,73 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 168,42 | € 168,42 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO m.2 1TB | € 133,95 | € 133,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.288,55 | ||
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 113,95 | € 113,95 |
Ik hoor het graag, dank voor jullie input.
[ Voor 3% gewijzigd door wojoto op 08-12-2020 11:22 ]