Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van mijn Surface pro 3, maar de harde schijf heeft het nu begeven. Hierdoor ben ik op zoek naar een nieuwe laptop/tablet. Ik weet alleen niet helemaal waar ik het beste naar kan kijken.
Wat ga je met je laptop doen?
Makkelijk Office-werk (op de bank), en af en toe films kijken/algemeen internetten.
Hierdoor denk ik dat bv een chromebook of zelfs iPad ook voldoende zal zijn.
Ik vind het ontbreken van "normale" Windows-programma's alleen wel een gemis. Zo heb ik mijn Surface ook gebruikt om mijn DSLR te bedienen en wat eenvoudige games buiten te spelen als het mooi weer was.
Wat is je budget?
Het liefst <500 Euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet vaak, maar ik vind het gewicht/formaat wel belangrijk omdat het een aanvulling is op mijn desktop. Hierdoor heb ik ook interesse in een tablet, hoewel de optie voor een toetsenbord voor mij wel een vereiste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefste heb ik een Windows omgeving, omdat ik hier het meeste mee kan. Maar ik sta ook open voor een Chromebook (ik weet weinig wat dit wel en niet kan).
Wat ga je met je laptop doen?
Makkelijk Office-werk (op de bank), en af en toe films kijken/algemeen internetten.
Hierdoor denk ik dat bv een chromebook of zelfs iPad ook voldoende zal zijn.
Ik vind het ontbreken van "normale" Windows-programma's alleen wel een gemis. Zo heb ik mijn Surface ook gebruikt om mijn DSLR te bedienen en wat eenvoudige games buiten te spelen als het mooi weer was.
Wat is je budget?
Het liefst <500 Euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet vaak, maar ik vind het gewicht/formaat wel belangrijk omdat het een aanvulling is op mijn desktop. Hierdoor heb ik ook interesse in een tablet, hoewel de optie voor een toetsenbord voor mij wel een vereiste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefste heb ik een Windows omgeving, omdat ik hier het meeste mee kan. Maar ik sta ook open voor een Chromebook (ik weet weinig wat dit wel en niet kan).