Ik heb Nero 5.5 en ik probeer live CD's te branden. Helaas, dat lukt niet, telkens wil ie 2 seconden extra tussen de nummers hebben en dat wil ik dus niet?
Hoe los ik dit op? Iemand?
Hoe los ik dit op? Iemand?
Verwijderd
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij lukt dit wel maar anders gewoon even met audiograbber naar je hdd schrijven en dan branden maar. Die paar min is dan ook de moeite.Op zondag 12 augustus 2001 20:03 schreef Dave_ het volgende:
Als je de gap tussen de tracks van 2 seconden naar 1 of 0 sec verandert , kan je cd speler hem dan nog wel lezen of niet?
Dan moet je Disc At Once branden en niet Track At OnceOp zondag 12 augustus 2001 20:01 schreef MisterDon het volgende:
Mijn ervaring is dat als je in Nero 0 seconde instelt er toch regelmatig een klein tikje tussen de nummers zit. Met WinOnCD van Roxio heb je dat helemaal niet.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Sorry, als het zo overkwam,Op zondag 12 augustus 2001 20:54 schreef MisterDon het volgende:
Owww, mesen gaan zich weer om niks druk maken omdat ze iets weten wat een ander blijkbaar niet weet... Tssss.... Een mens kan niet alles weten!
Maar handig, weer een weetje erbij:)
Ehm wat is er mis mee als je denkt het goede antwoord te hebben en het dan te geven? Gewoon voor je houden? Misschien is het juist wel het goede antwoord ...Op zondag 12 augustus 2001 20:57 schreef dreeke het volgende:
* dreeke stoort zich meer aan mensen die denken dat ze iets weten en verkeerde dingen gaan aanraden, en wil daardoor nog wel eens verkeerde opmerkingen gaan maken
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[mierenneukmode]Op maandag 13 augustus 2001 12:04 schreef Mr_MorphiuS het volgende:
edit:
winoncd van roxio
winoncd van cequadret
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Verwijderd
Roxio is tegenwoordig de maker van Easy CD Creator (Aka Easy CD VerneukerOp maandag 13 augustus 2001 15:32 schreef dreeke het volgende:
[...]
[mierenneukmode]
CeQuadrat
[/mierenneukmode]
webOS all the way!
Nee, het origineel is een live CD (cabaret voorstelling), dus geen aparte mp3's of wav's.Op maandag 20 augustus 2001 10:18 schreef Mark_H.M._Steverink het volgende:
Niet echt een antwoord op je vraag, maar misschien is dit wat je wilt...
Eerst zet je alle wav's (zijn het wav's?) achter elkaar in een bestand, bijvoorbeeld met CoolEdit. Dan heb je in ieder geval geen gaps tussen de tracks (want je hebt maar een track). Die ene wav importeer je in Nero, en vervolgens kun je met Nero de trackmarks aanbrengen.
Ik heb het een keer gedaan met een klassiek stuk, waarbij alle delen in elkaar overgingen. Het is 'a hell of a job' om de trackmarks precies op de goede plaats te krijgen, maar het werkt wel.
Wat dacht je van gewoon de hele cd met CloneCD kopieren. Of anders inderdaad de gehele cd kopiëren, met behulp van een image.Op maandag 20 augustus 2001 12:39 schreef nilsje het volgende:
[..]
Nee, het origineel is een live CD (cabaret voorstelling), dus geen aparte mp3's of wav's.
En als ik eerst een image maak, zou dat iets op kunnen lossen?
webOS all the way!