Whatsapp reservekopie lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandenman
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-11-2024
Hoi!

Ik heb ingesteld dat Whatsapp 1 keer per week een reservekopie moet maken, dit lukt nooit. Hij zegt dat ik vrije ruimte moet maken op mijn iPhone (11) Er is 6,3gb nodig en ik heb nog 28,6gb vrij....
Ook op mijn iCloud is nog ruim voldoende beschikbaar.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Groeten RobAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tigv--EFBTAj8oysZGnTmJkqilM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cJsJj20LGuXrPl2muRYlNJF7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuqVd9wKaMVz4RcyhALI9kh5SZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/emcVRX4DtD2cChj4AuF6QbUU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
@sandenman Dit vond ik op internet:
Let op:
Je dient aangemeld te zijn met het Apple ID dat je gebruikt voor toegang tot iCloud en de iCloud Drive moet ingeschakeld zijn.
Er dient voldoende ruimte vrij te zijn op je iPhone en iCloud-account. De beschikbare ruimte in je iCloud-account en op je telefoon dient minstens 2,05 keer zo groot te zijn als de omvang van je reservekopie.
Voor het maken en herstellen van de reservekopie moet hetzelfde telefoonnummer worden gebruikt. Je kunt geen chatgeschiedenis herstellen vanaf een ander WhatsApp-account.
Omdat de reservekopieën verbonden zijn aan individuele telefoonnummers, is het mogelijk dat hetzelfde iCloud-account reservekopieën voor meerdere WhatsApp-accounts bevat.

Dus toch te weinig ruimte, als ik het zo lees. Misschien een back up maken zonder video's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sandenman
  • Laatst online: 30-11-2024
Zonder video’s lukt het wel ja! Super bedankt👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:24

g0tanks

Moderator CSA
sandenman schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:38:
Hoi!

Ik heb ingesteld dat Whatsapp 1 keer per week een reservekopie moet maken, dit lukt nooit. Hij zegt dat ik vrije ruimte moet maken op mijn iPhone (11) Er is 6,3gb nodig en ik heb nog 28,6gb vrij....
Ook op mijn iCloud is nog ruim voldoende beschikbaar.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Groeten Rob[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij lees je het verkeerd. 'Maak ruimte vrij' is niet hetzelfde als 'zoveel ruimte is er nodig'.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comsepa
  • Laatst online: 30-03-2021
Dit heeft mij ook geholpen! Thanks!