Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Smartphone.
Wat is je budget?
Gemiddeld 35pm en eventuele bij betaling tot 150euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Facebook,youtube,fotos maken,af en toe spelletje, spotify
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik de Oneplus 8 PRO ondekt, maar vind dit toestel nogal prijzig. Zelfs met een 2 jarig contract nog over de 300euro bij betalen
Op dit moment heb een ik Honor View 20 (128gb opslag) en mag over paar week weer verlengen bij Vodafone. Liefste blijf ik bij Vodafone, dit ivm de korting icm ziggo en de extra databundel wat je erbij krijgt.
Toestel mag opzich wel iets groter, zo ie zo niet kleiner.
Wat voor mij een must is zijn dual sim en draadloos oplader.
Goed scherm, liefste 90Hz of hoger
Goede camera
Stereo speakers
Na mijn weten is de Oneplus 8 pro op dit moment het enige toestel wat aan mijn eisen voldoet.
Apple en Samung hebben ook wel draadloos laden en dual sim, maar beide merken laat ik aan mij voorbij gaan
Ik zoek een?
Smartphone.
Wat is je budget?
Gemiddeld 35pm en eventuele bij betaling tot 150euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Facebook,youtube,fotos maken,af en toe spelletje, spotify
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik de Oneplus 8 PRO ondekt, maar vind dit toestel nogal prijzig. Zelfs met een 2 jarig contract nog over de 300euro bij betalen
Op dit moment heb een ik Honor View 20 (128gb opslag) en mag over paar week weer verlengen bij Vodafone. Liefste blijf ik bij Vodafone, dit ivm de korting icm ziggo en de extra databundel wat je erbij krijgt.
Toestel mag opzich wel iets groter, zo ie zo niet kleiner.
Wat voor mij een must is zijn dual sim en draadloos oplader.
Goed scherm, liefste 90Hz of hoger
Goede camera
Stereo speakers
Na mijn weten is de Oneplus 8 pro op dit moment het enige toestel wat aan mijn eisen voldoet.
Apple en Samung hebben ook wel draadloos laden en dual sim, maar beide merken laat ik aan mij voorbij gaan