Vraag

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:57
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Smartphone.

Wat is je budget?
Gemiddeld 35pm en eventuele bij betaling tot 150euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Facebook,youtube,fotos maken,af en toe spelletje, spotify

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf had ik de Oneplus 8 PRO ondekt, maar vind dit toestel nogal prijzig. Zelfs met een 2 jarig contract nog over de 300euro bij betalen

Op dit moment heb een ik Honor View 20 (128gb opslag) en mag over paar week weer verlengen bij Vodafone. Liefste blijf ik bij Vodafone, dit ivm de korting icm ziggo en de extra databundel wat je erbij krijgt.

Toestel mag opzich wel iets groter, zo ie zo niet kleiner.
Wat voor mij een must is zijn dual sim en draadloos oplader.
Goed scherm, liefste 90Hz of hoger
Goede camera
Stereo speakers

Na mijn weten is de Oneplus 8 pro op dit moment het enige toestel wat aan mijn eisen voldoet.
Apple en Samung hebben ook wel draadloos laden en dual sim, maar beide merken laat ik aan mij voorbij gaan

Alle reacties

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 10:50

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Heb je wel een nieuwe telefoon nodig? Waarom niet naar SIM only en leg het geld opzij en koop later die telefoon?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:41
Precies wat Hannibal zegt en is het mogelijk om toestel los te kopen? Dan hoef je niet elke 2 jaar een toestel.
Vaak scheelt het weinig in prijs, omdat je veel meer keuze vrijheid hebt.
Voor die 1000 euro die je neer ligt leggen kan je heel mooie smartphones kopen.

• G.Scholtens
Hann1BaL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:50:
Heb je wel een nieuwe telefoon nodig? Waarom niet naar SIM only en leg het geld opzij en koop later die telefoon?
Noodzakelijk nee, de view 20 doet het nog prima.
Maar voordeel van verlening / abbo is juist dat je om de 2jaar een nieuw toestel kan uitzoeken.

Wil juist nu een met draadloos laden, vanaf januari ook een nieuwe auto met draadloos oplaad functie en wil graag van de laadkabeltjes af in de auto.

Het is niet mogelijk om een los toestel te kopen, wel ga ik view 20 verkopen. Hier zal ik hopelijk ook nog wel 150 a 200 voor kunnen krijgen

• G.Scholtens
Iemand nog suggesties voor toestel dat voldoet een draadloos laden en dual sim?

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
G.Scholtens schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:29:
Iemand nog suggesties voor toestel dat voldoet een draadloos laden en dual sim?
Door draadloos laden is je keuze beperkt. Vis ze hier maar tussenuit:

https://www.belsimpel.nl/...l_sim%5B0%5D=yes&pagina=2

• G.Scholtens
ChinaGeek schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:06:
[...]

Door draadloos laden is je keuze beperkt. Vis ze hier maar tussenuit:

https://www.belsimpel.nl/...l_sim%5B0%5D=yes&pagina=2
Nadeel is dat keuze inderdaad beperkt is, of het zijn budger toestellen of direct high end met flinke bij betaling.

Op dit moment op mijn keuze lijst, de Oneplus 8 pro, Huawei 40 pro, Asus Rog Phone. Maar alleen met flinke bijbetaling, of je moet direct al abbo nemen van 50euro per maand.

Xiaomi had de 10T pro nog, maar die is met lcd ipv oled.

• ChinaGeek
Die heeft geen draadloos laden. Verder is het scherm prima, daar zou ik het sowieso niet vanaf laten hangen.

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-10 18:23
Ik heb vorige maand een abonnement van 16 euro p/m afgesloten met 150 euro bijbetaling voor de Mi 10T Pro 128GB. Je hebt best wel specifieke premium wensen, dus deze valt gelijk al af, want het heeft een LCD scherm en geen draadloos opladen. De Sony Xperia 5 II is misschien een optie, die is te krijgen met een abonnement van 35 euro zonder bijbetaling en je krijgt er nu een draadloze koptelefoon bij. Deze heeft dual sim, stereo Dolby Atmos speakers, draadloos opladen, OLED 120Hz, iets kleiner scherm 6,1" en de camera's zijn goed, maar niet het beste.

• G.Scholtens
Bedankt zover, Zag net ook dei Mi 10 pro voorbij komen, deze is via aan adapter en custom rom ook om te zetten naar dual sim. Draadloos laden heeft die al.

Sony zou kunnen, maar wil liefste geen kleiner scherm

• G.Scholtens
TwiSteD1 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:42:
Ik heb vorige maand een abonnement van 16 euro p/m afgesloten met 150 euro bijbetaling voor de Mi 10T Pro 128GB. Je hebt best wel specifieke premium wensen, dus deze valt gelijk al af, want het heeft een LCD scherm en geen draadloos opladen. De Sony Xperia 5 II is misschien een optie, die is te krijgen met een abonnement van 35 euro zonder bijbetaling en je krijgt er nu een draadloze koptelefoon bij. Deze heeft dual sim, stereo Dolby Atmos speakers, draadloos opladen, OLED 120Hz, iets kleiner scherm 6,1" en de camera's zijn goed, maar niet het beste.
Volgens de pricewatch heeft die sony ook geen draadloos opladen

• G.Scholtens
ChinaGeek schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:23:
Die heeft geen draadloos laden. Verder is het scherm prima, daar zou ik het sowieso niet vanaf laten hangen.
Bedoel jij die asus, heeft die geen draadloos laden?

• ChinaGeek
Nee. Mi10t pro.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:22

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

G.Scholtens schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:58:
[...]

Wil juist nu een met draadloos laden, vanaf januari ook een nieuwe auto met draadloos oplaad functie en wil graag van de laadkabeltjes af in de auto.
Dikke kans dat je dan ook Android Auto of Apple Airplay gaat gebruiken, en dan alsnog bedraad moet gaan aansluiten. Ook al zou dat wireless kunnen als de headset dat ondersteund (icm Android Auto), dan zul je merken dat wireless niet snel genoeg kan laden...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• G.Scholtens
Question Mark schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:11:
[...]

Dikke kans dat je dan ook Android Auto of Apple Airplay gaat gebruiken, en dan alsnog bedraad moet gaan aansluiten. Ook al zou dat wireless kunnen als de headset dat ondersteund (icm Android Auto), dan zul je merken dat wireless niet snel genoeg kan laden...
Hier had ik nog niet aangedacht, maar zal vast en zeker android auto gaan gebruiken.
Hoef ik mij dus niet blind te staren op draadloos opladen, het is mooi meegenomen maar als ik niet de volle prijs wil qua bijbetalen heb ik veel meer opties nu. Gelukkig heb ik ook alle tijd qua uitzoeken en de auto is er ook nog niet.

Mooiste en beste toestel lijkt me toch echt de Oneplus 8 pro, hopelijk komen hier nog wat leuke aanbiedingen mee

• G.Scholtens
Topic even weer nieuw leven in blazen.

Inmiddels mag ik een nieuwe toestel uitzoeken, en wil in ieder geval mijn abbo verlengen of overstappen.

Maar mijn oog is nu gevallen op de Xiaomi mi11 ter vervanging van de view 20 die ik nu heb.

Echter kan ik voor 40euro per maand (8gb data en 150 bel / sms) blijven bij vodafone en hoef ik bijna niks bij te betalen voor de mi 11. Ik kan ook overstappen naar Tele2 met 7gb en heb ik een soort gelijk abbo.

Op dit moment krijg je bij de mi11 de mi watch kado, deze zou ik dan kunnen nemen ter vervanging van mijn honor band 5.

Wat raden jullie? Misschien wachten tot de actie met de mi watch verlopen is en kijken of toestel met paar week is gezakt qua prijs?

Ik heb nu een Red abonnement met 3gb data en word verdubbeld naar 6 omdat ik ook klant ben bij ziggo.
Zit nu op ongeveer 34euro per maand. Dus zou 6euro meer betalen als ik blijf bij vodafone
Pagina: 1