Demontage MSI Optix MAG24C

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Iemand toevallig eens de achterzijde van een MAG24C verwijderd. Alle schroeven zijn er zo uit, maar ik krijg met geen mogelijkheid de achterzijde er vanaf. Hoopte op Youtube iets te kunnen vinden, maar helaas.

Ik wil graag de achterzijde verwijderen om bij de voedingsaansluiting te komen, deze heeft vermoedelijk een losse verbinding of lievergezegd de aansluiting zit los, waarschijnlijk iemand te hard aan de kabel getrokken.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterEFG
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-09 05:30
Het dichtste bij dat model wat ik snel kon vinden is dit:
YouTube: MSI Mag 24 1C Monitor Tear down

Wel een iets andere grootte (schijnt 23,6 inch te zijn ipv 24) en licht andere curve, dus het zou net iets anders in elkaar kunnen zitten maar het is in ieder geval iets.

Aan het zeker niet erg professionele filmpje te zien zit het goed strak in elkaar geklikt, weet ook niet of ik daar zelf iets van metaal voor zou gebruiken om het uit elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:11

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je met een metalen voorwerp/schroevendraaier begint aan de onderkant, zie je de beschadigingen niet.

Kunststof pick / pry tool zou ik eerst proberen. Soms zijn er uitsparingen waar je de schroevendraaier moet zetten, die kunnen zich ook uit het zicht bevinden.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$