Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
Verwijderd
De CPU is het probleem niet, dat je het verschil nou echt merkt tussen 66 en 100. Ach het gaat weer wat sneller... en sneller is goed.
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
A wise man's life is based around fuck you
Maar meerdere hd's op dezelfde bus kunnen wel meer dan 66 MB/sec eruit persen.Op zondag 12 augustus 2001 19:33 schreef smvs het volgende:
het gaat om het feit dat de harddisk zelf nooit 100 MB/s kan uitspugen
Maargoed, misschien merk je niet veel verschil, maar om dan te zeggen; dan neem ik wel een ATA33 kabel want je merkt het toch niet is overdreven, want alle kleine beetjes helpen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
A wise man's life is based around fuck you
Nu heb ik ATA66 schijven en ATA100 schijven, en hier merk ik het verschil minder in.
Mijn RAID config had tot vandaag 1 ATA100 en 1 ATA66 schijf.
Heb net om het compatible te houden de ATA100 terug "geflashed" naar ATA66, en dat loopt stukken beter omdat beide schijven nu op dezelfde ATA snelheid lopen.. Dus hoger is niet altijd beter
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Maar verschil tussen ATA100 en ATA66 is inderdaad nihil.
Hij heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, gaat ook weer op voor je neef...
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Onzin! Ik heb m'n ATA100 harddisk maar eens van m'n ATA66 naar m'n ATA100 controller gezet en dus ECHT wel een stuk sneller he, en dat is niet wishful thinking, want in benchmarks is ie ook een stuk sneller, die standaarden zijn er niet voor niks.Op maandag 27 augustus 2001 08:36 schreef DarkHelmet het volgende:
Maar verschil tussen ATA100 en ATA66 is inderdaad nihil.
Klok/klepel?
I love watercooling
Want het hoort echt nauwelijks uit te maken.
Dat je HDD sneller wordt heeft helemaal niks te maken te hebben met de 33MB/s extra die de ATA100 kan bieden....
Dus ik weet nogsteeds wel waar de klepel zit hoor!
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Klopt.Op zondag 12 augustus 2001 19:25 schreef Keescpk het volgende:
Kort en goed de datastroom gaat helemaal niet via de processor bij udma schijven maar via een speciale chipset op je moederbord. Complete kul dus
Bij DMA transacties is er geen sprake van tussenkomst van de CPU.
Het heet niet voor niets Direct Memory Access.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.