Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een game-pc. Ik speel een grote variatie aan spellen, maar geen first person shooters. Wil in de toekomst bv. Diablo 4, Path of Exile 2, Cyberpunk en Baldurs Gate 3 spelen. Civ speel ik ook graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop rond 1400 euro klaar te zijn, inclusief de 3060ti (die ik al in bezit heb voor 489 euro).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een LG 27GL850 Ultragear die ik wil meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se. Ik kies nu voor Intel omdat ik begrijp dat dit wat beter te verkrijgen is. Maar ik sta ook op en voor AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een stille kast, daarom de Mugen. Geen RGB. Ik vind een witte kast mooi, en nu erg blij met mijn huidige Fractal, daarom deze keuze. Misschien wat groot voor de setup, maar dat vind ik niet heel erg.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Is alles compatibel? Staan er dingen tussen die een slechte koop zijn? Kan ik hier een paar jaar mee vooruit of zit er een bottleneck tussen?
Het is een game-pc. Ik speel een grote variatie aan spellen, maar geen first person shooters. Wil in de toekomst bv. Diablo 4, Path of Exile 2, Cyberpunk en Baldurs Gate 3 spelen. Civ speel ik ook graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop rond 1400 euro klaar te zijn, inclusief de 3060ti (die ik al in bezit heb voor 489 euro).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een LG 27GL850 Ultragear die ik wil meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se. Ik kies nu voor Intel omdat ik begrijp dat dit wat beter te verkrijgen is. Maar ik sta ook op en voor AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een stille kast, daarom de Mugen. Geen RGB. Ik vind een witte kast mooi, en nu erg blij met mijn huidige Fractal, daarom deze keuze. Misschien wat groot voor de setup, maar dat vind ik niet heel erg.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Is alles compatibel? Staan er dingen tussen die een slechte koop zijn? Kan ik hier een paar jaar mee vooruit of zit er een bottleneck tussen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700F Boxed | € 311,85 | € 311,85 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z490-PLUS | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti OC Edition | € 499,73 | € 499,73 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Wit | € 138,90 | € 138,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16S-16GVK | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 98,91 | € 98,91 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.421,28 | ||
[ Voor 139% gewijzigd door Nekrav op 07-12-2020 20:53 . Reden: Te vroeg op 'Verstuur' gedrukt ]