Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakboy2014
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-02-2023
Mijn vraag: Kan de container van de Motorola Moto G 5G Plus zowel 2 simkaartjes plus SD kaartje bevatten? Of kun je alleen kiezen uit of a) 2 simkaartjes maar geen SD, of b) 1 simkaartje plus SD kaartje?

Ik zoek een goede dual sim telefoon met SD opslag. Ik heb hiervoor deze Motorola en de Nokia 8.3 5G op het oog. Van de Nokia weet ik al dat bij 2 simkaartjes je de ruimte voor de SD kaart moet opofferen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:38
pricewatch: Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Volgens de specs die in de pricewatch staan wordt de tray van sim2 niet gedeeld met de SD kaart, dus moet het lukken. Maar dit kan je vast ook gewoon op de Motorola site vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
arvidbeheerder schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:49:
pricewatch: Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Volgens de specs die in de pricewatch staan wordt de tray van sim2 niet gedeeld met de SD kaart, dus moet het lukken. Maar dit kan je vast ook gewoon op de Motorola site vinden?
De fabrikant zegt 'Dual SIM (2 nano SIM's + 1 microSD)' terwijl coolblue zegt '1 simkaartslot en een slot voor simkaart of geheugenkaart'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darth.75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:49
Is 5G vereist? Toevallig van de week een Galaxy A41 gekocht voor mijn dochter. Die heeft 2x sim plus SD-slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-05 13:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

tweakboy2014 schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:24:
Mijn vraag: Kan de container van de Motorola Moto G 5G Plus zowel 2 simkaartjes plus SD kaartje bevatten? Of kun je alleen kiezen uit of a) 2 simkaartjes maar geen SD, of b) 1 simkaartje plus SD kaartje?

Ik zoek een goede dual sim telefoon met SD opslag. Ik heb hiervoor deze Motorola en de Nokia 8.3 5G op het oog. Van de Nokia weet ik al dat bij 2 simkaartjes je de ruimte voor de SD kaart moet opofferen.
Hoi, welkom op het forum van Tweakers. Wij zijn best een beetje trots op de kennis die er in onze community aanwezig is. Het is dan ook logisch dat er aan deze community veel vragen gesteld worden. Maar om het ook voor hen een beetje leuk te houden verwachten we wel dat bezoekers zelf ook een beetje moeite doen voordat ze een vraag stellen. Zo had je in het topic [Motorola Moto G 5G Plus] Ervaringen & Discussie een en ander kunnen nalezen. Omdat niet blijkt dat je zelf al gezocht heb naar het antwoord gaat dit topic dicht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.