Hoi, Ik heb sinds kort een nieuwe zelfdgebouwde PC maar helaas heb ik hier een paar problemen mee. Als ik bijvoorbeeld in firefox op ziggogo.tv wil kijken dan houdt hij dit ongeveer 2 seconde vol en daarna restart mijn PC zonder enige waarschuwing. Dit probleem heb ik tot nu toe ook al 2 keer gehad bij red dead redemption.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
specs:
ryzen 5 5600x
Asus rog strix B550-I mini itx AM4
Corsair SF 600 power supply
Corsair vengeance LPX 32GB DDR4-3200
gigabyte rtx 3060ti eagle OC
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd om overboost (of overdrive) in het bios te disablen maar dit heeft helaas niet geholpen.
Mijn temperatures van de CPU en GPU komen nooit boven de 85 graden dus dat zou ook niet het probleem mogen zijn.
Verder heb ik de memory test van windows gedraaid en deze gaf ook geen problemen aan, ook stond in bios eerst mijn memory standaard op 2133 mhz, maar dit heb ik nu aangepast naar 3200mhz.
In edge kan ik overigens wel via ziggogo.tv kijken dus het lijkt me iets te zijn met video decoding?
Alvast bedankt.
Mocht er meer informatie nodig zijn hoor ik het graag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
specs:
ryzen 5 5600x
Asus rog strix B550-I mini itx AM4
Corsair SF 600 power supply
Corsair vengeance LPX 32GB DDR4-3200
gigabyte rtx 3060ti eagle OC
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd om overboost (of overdrive) in het bios te disablen maar dit heeft helaas niet geholpen.
Mijn temperatures van de CPU en GPU komen nooit boven de 85 graden dus dat zou ook niet het probleem mogen zijn.
Verder heb ik de memory test van windows gedraaid en deze gaf ook geen problemen aan, ook stond in bios eerst mijn memory standaard op 2133 mhz, maar dit heb ik nu aangepast naar 3200mhz.
In edge kan ik overigens wel via ziggogo.tv kijken dus het lijkt me iets te zijn met video decoding?
Alvast bedankt.
Mocht er meer informatie nodig zijn hoor ik het graag
[ Voor 4% gewijzigd door owner01 op 07-12-2020 18:30 ]