Ik heb een probleem met mijn vloerverwarming, die wordt namelijk volgens mij niet warm. Geen idee hoe lang al niet en of die het ooit heeft gedaan. Ik zit in een nieuwbouw appartement en tot nu toe altijd zoveel warmte van alle buren gehad dat ik er nooit naar gekeken heb.
Nu hangt er zo'n mooie installatie in mijn washok maar ik snap er werkelijk niets van. Voordat ik iemand ga bellen om langs te komen heeft misschien iemand hier een idee? Tegelijkertijd ben ik ook wel nieuwsgierig geworden hoe alles werkt.
Zie onderaan bericht voor twee plaatjes hoe het er uit ziet.
Mijn probleem: er zitten twee temperatuurmeters op. Die staan beiden op 20 graden (thermostaat staat nu op 30 om alles even te testen). Geen idee wat en waar ze meten maar dat lijkt me niet goed?
Vragen:
- Welke leidingen zijn uberhaupt invoer en uitvoer?
- Waarvoor is dat grote rode vat?
Handige context:
- Die rode leiding op de foto is wel (zeer) warm
- Ja, de knoppen staan open

Nu hangt er zo'n mooie installatie in mijn washok maar ik snap er werkelijk niets van. Voordat ik iemand ga bellen om langs te komen heeft misschien iemand hier een idee? Tegelijkertijd ben ik ook wel nieuwsgierig geworden hoe alles werkt.
Zie onderaan bericht voor twee plaatjes hoe het er uit ziet.
Mijn probleem: er zitten twee temperatuurmeters op. Die staan beiden op 20 graden (thermostaat staat nu op 30 om alles even te testen). Geen idee wat en waar ze meten maar dat lijkt me niet goed?
Vragen:
- Welke leidingen zijn uberhaupt invoer en uitvoer?
- Waarvoor is dat grote rode vat?
Handige context:
- Die rode leiding op de foto is wel (zeer) warm
- Ja, de knoppen staan open

/f/image/a8OSejgnEwJVLXVadV4FHtKO.png?f=fotoalbum_large)