Aankoopadvies nieuwe TV gevraagd! (€500-600/40-49"/4K/etc.)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitosss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-08 21:46
Hi!

Ik ben op zoek naar aankoopadvies voor een nieuwe televisie. Dit zijn mijn wensen:
- Budget €500-€600,-.
- 40-49 inch.
- 4K (ik heb een Ziggo Mediabox Next).
- Het is een must dat ik vanuit het smart-menu Amazon Prime Video kan openen.
- Liever geen Philips na dit bericht gelezen te hebben.
- Nice-to-have: wit en dunne bezels.
- Extra info: ben een beetje verliefd geworden op de Samsung The Serif, maar die is boven budget... ;w

Ben benieuwd naar jullie voorstellen, waarvoor alvast dank!

[ Voor 0% gewijzigd door Nitosss op 07-12-2020 17:58 . Reden: Niet Sans Serif, maar The Serif. ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:25
Wat krijg je als je die wensen in de price tracker gooit? Heb je twijfels bij de tv's die dan naar voren komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitosss
Terechte vraag! Ik vind het vooral lastig om in te schatten hoe de smart-menu's werken, en of er dan Amazon Prime Video in zit. Misschien is dat dan eigenlijk wel mijn vraag...

Zal ik er een nieuw topic van maken en dit verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 18:58

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Amazon Prime is eenvoudig te beantwoorden, de ondersteunde merken vind je hier:

https://www.primevideo.co...L&nodeId=GK4GR2DKAKDK92H9

Min of meer komt het erop neer dat je als je van de bekende merken koopt Amazon Prime kunt kijken, alleen exotischere merken hebben het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nitosss schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:04:
Terechte vraag! Ik vind het vooral lastig om in te schatten hoe de smart-menu's werken, en of er dan Amazon Prime Video in zit. Misschien is dat dan eigenlijk wel mijn vraag...

Zal ik er een nieuw topic van maken en dit verwijderen?
Er blijft nou niet bepaald veel over als je wit als kleur invoert in de pricewatch bij dit budget en deze maten dus zo moeilijk zou de keuze niet moeten zijn ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitosss
dmantione schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:49:
Amazon Prime is eenvoudig te beantwoorden, de ondersteunde merken vind je hier:

https://www.primevideo.co...L&nodeId=GK4GR2DKAKDK92H9

Min of meer komt het erop neer dat je als je van de bekende merken koopt Amazon Prime kunt kijken, alleen exotischere merken hebben het niet.
Dat is een fijne link, dank!

Ik heb echter op dit moment een Philips TV en daar zit die app echt niet op. Het is weliswaar een ouwetje (uit 2016), maar ze benoemen ook niet expliciet dat er geen Amazon Prime-app beschikbaar is voor TV's ouder dan 2017. Dus in hoeverre is deze lijst waarheidsgetrouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:21
Nitosss schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:41:
[...]

Dat is een fijne link, dank!

Ik heb echter op dit moment een Philips TV en daar zit die app echt niet op. Het is weliswaar een ouwetje (uit 2016), maar ze benoemen ook niet expliciet dat er geen Amazon Prime-app beschikbaar is voor TV's ouder dan 2017. Dus in hoeverre is deze lijst waarheidsgetrouw?
Chromecast kopen dan?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Pagina: 1