Nieuwe dual monitor setup

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trashgozer
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-09 21:10

trashgozer

brb ben ff klagen lol

Topicstarter
Dag mede-Tweakers,

Ik ben van plan mijn huidige schermen te vervangen voor twee nieuwe schermen. Op dit moment maak ik gebruik van drie beeldschermen; drie full HD schermen 24inch, twee hiervan zijn 60hz en één 144hz.

Op dit moment (pc) game ik veel (denk aan Rainbow Six Siege), maar werk ook veel op mijn computer. Mijn huidige systeem is ook een RTX 2070 Super, i5 8400 en 16GB ram.

Ik ben opzoek naar twee nieuwe beeldschermen, het liefst ook dezelfde schermen. Minimaal 24inch, 1920 x 1080 pixels, 144hz en curved. Ik ben allereerst benieuwd of mijn huidige systeem (zie bovenstaande ^^) 4k gaming aan kan, zo ja; dan is 4k een optie.

Ook ben ik benieuwd of hoger dan 144hz daadwerkelijk merkbaar is, dan zal ik mijn spellen dusdanig moeten tweaken dat ik boven de 165fps zit, toch? Tot slot ben ik benieuwd of er ervaringen zijn met 27inch beeldschermen op +-50/75cm afstand van mijn ogen (normaal bureau dus).

Qua budget ben ik het liefst onder de €300 PER SCHERM kwijt. Ook zou het fijn zijn als de beeldschermen op een monitorarm gezet kunnen worden. Tot slot minimaal één displayport en HDMI aansluiting hierbij.

Ik zelf zat al te denken aan MSI, heb meerdere componenten van MSI en ben gewoon erg tevreden over dit merk. Het liefst vermijdt ik AOC, haha.

Ik hoop dat jullie mij helpen kunnen en ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen!

Yinko