Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat om een thuiswerkplek voor servicedesk. En dan of een pc of nuc en met 3 beeldschermen
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2 duizend
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het wordt een volledige nieuwe omgeving, de huidige set is verouderd, laptop met 2 extra (oudere) schermen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een pc/nuc met 3 schermen (+beugel)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb gelezen dat Iiyama goed is maar mogen ook gewone schermen van LG of zo zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uitsluitend thuiswerk plek, geen gamen, wel youtube enzo.
Ga je overklokken?
Moet aan goede werkplek voldoen. Niet minimale prestatie maar hoeft ook niet over-the-top
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf niet heel erg veel verstand van computers, kan wel de nodige updates van de software doen. Dus heb me een beetje verdiept in het geheel. Maar zou graag tips willen over pc of toch nuc en dan welke. Zie het probleem van 3 schermaansluitingen langskomen dus graag ook die oplossing.
Het gaat om een thuiswerkplek voor servicedesk. En dan of een pc of nuc en met 3 beeldschermen
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 2 duizend
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het wordt een volledige nieuwe omgeving, de huidige set is verouderd, laptop met 2 extra (oudere) schermen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een pc/nuc met 3 schermen (+beugel)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb gelezen dat Iiyama goed is maar mogen ook gewone schermen van LG of zo zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uitsluitend thuiswerk plek, geen gamen, wel youtube enzo.
Ga je overklokken?
Moet aan goede werkplek voldoen. Niet minimale prestatie maar hoeft ook niet over-the-top
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf niet heel erg veel verstand van computers, kan wel de nodige updates van de software doen. Dus heb me een beetje verdiept in het geheel. Maar zou graag tips willen over pc of toch nuc en dan welke. Zie het probleem van 3 schermaansluitingen langskomen dus graag ook die oplossing.