Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ongelofelijk. Tweakers word zelfs gehost door True, ik mag dan toch aannemen dat jullie even contact opnemen met ze om te kijken of alles klopt? Man man man.Slavy schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:29:
Wederom een reden waarom Tweakers geen Premiumartikelen moet doen, de redactie slaat weer hard de plank mis:
eddie4nl in 'nieuws: Hostingbedrijf True heeft een storing waardoor Hardware ...
[ Voor 20% gewijzigd door JoeyPrr op 07-12-2020 12:33 ]
Ziet eruit als een heeeel snel geschreven berichtje.JoeyPrr schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:30:
[...]
Ongelofelijk. Tweakers word zelfs gehost door True, ik mag dan toch aannemen dat jullie even contact opnemen met ze om te kijken of alles klopt? Man man man.
[ Voor 11% gewijzigd door RodeStabilo op 07-12-2020 12:41 ]
Weet je wat dan nog het meest beschamende is, Tweakers zet dan in hun premium nieuwsbericht neer "Met Premium-artikelen willen we jullie dagelijks beter op de hoogte brengen, met nieuws dat meer brengt, door dieper in onderwerpen te duiken, experts te spreken en duiding toe te voegen."JoeyPrr schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:30:
[...]
Ongelofelijk. Tweakers word zelfs gehost door True, ik mag dan toch aannemen dat jullie even contact opnemen met ze om te kijken of alles klopt? Man man man.
Dieper in onderwerpen te duiken terwijl het bericht over True laat zien dat ze hun eigen spullen nog geeneens op orde hebben. Het is niet alsof nieuwsberichten op de Frontpage voor Tweakers een van de onderdelen van hun core business is...oh wacht toch wel.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Even buiten het feit dat dit allemaal meer iets is voor een apart topic en niet per se Premium, is er dus wel contact geweest met een woordvoerder volgens het artikel. Er is dus actief contact gezocht, en dit is het resultaat. Dat een user, die bij True werkt als engineer en dus waarschijnlijk dichter op het probleem zit meer weet dan een PR-poppetje komt natuurlijk wel vaker voor. Wat had er anders gekund in het artikel?Slavy schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:40:
[...]
Weet je wat dan nog het meest beschamende is, Tweakers zet dan in hun premium nieuwsbericht neer "Met Premium-artikelen willen we jullie dagelijks beter op de hoogte brengen, met nieuws dat meer brengt, door dieper in onderwerpen te duiken, experts te spreken en duiding toe te voegen."
Dieper in onderwerpen te duiken terwijl het bericht over True laat zien dat ze hun eigen spullen nog geeneens op orde hebben. Het is niet alsof nieuwsberichten op de Frontpage voor Tweakers een van de onderdelen van hun core business is...oh wacht toch wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 07-12-2020 12:44 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Lijkt mij dat het artikel gewoon is aangepast. Dan nog is het slecht als je op onjuistheden in een artikel wordt gewezen. Ik vind dit niet goed te praten.Nat-Water schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:42:
[...]
Even buiten het feit dat dit allemaal meer iets is voor een apart topic en niet per se Premium, is er dus wel contact geweest met een woordvoerder volgens het artikel. Er is dus actief contact gezocht, en dit is het resultaat. Dat een user, die bij True werkt als engineer meer weet dan een PR-poppetje komt natuurlijk wel vaker voor..
Ik doe maar even de dikke aanname dat alles wat er staat rechtstreeks uit de koker van de woordvoerder komt. Wat kan Tweakers er aan doen? Waarom zou, met alle respect, een random user het beter weten dan de woordvoerder? Hoe kan Tweakers dit weten? Moet Tweakers direct zeggen dat de woordvoerder onzin verkoopt? Er is niet eens duidelijk wat er verkeerd is!Slavy schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:44:
[...]
Lijkt mij dat het artikel gewoon is aangepast. Dan nog is het slecht als je op onjuistheden in een artikel wordt gewezen. Ik vind dit niet goed te praten.
Het is momenteel via de officiele kanalen gedaan, en dat is gewoon normaal. Het enige wat nog toegevoegd kan worden en meestal gedaan wordt is een voetnoot dat user blabla dit meldt. Tweakers doet dit ook meestal als het allemaal geverifieerd is.
Ik snap dat je misschien niet blij bent met premium - dat is niemand - maar we moeten wel dingen realistisch blijven bekijken.
[ Voor 17% gewijzigd door Nat-Water op 07-12-2020 12:50 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dus kijk het eerst even aan.
Nee nee, enkel wanneer besloten is dat het een premium-artikel wordt zal er contact opgenomen worden...JoeyPrr schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:30:
[...]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Inmiddels blijkt dat het bericht inderdaad geen goed beeld gaf van de situatie: met name de scope van de impact. (Handje vol klanten).Q schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:53:
Ik vind dat er onvoldoende informatie is om iet te kunnen vinden van de True berichtgeving. Ik zou echter een update verwachten van het artikel, geen ontransparante in-place edit + credit naar de engineer. Echter het kan ook damage control zijn van True.
Dus kijk het eerst even aan.