Toshiba 1800-100

Pagina: 1
Acties:

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met deze notebook/laptop. Deze lijkt me namelijk wel wat :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Niet met dat specifieke model, wel met Toshiba in het algemeen. Je doet geen miskoop met een Toshiba vind ik, prima degelijke machientjes.

Virussen? Scan ze hier!

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Toshiba = Het betere merk notebook.
Met deze heb ik geen ervaring maar wel met een aantal andere modellen.

Toshiba notebooks werken gewoon lekker en je hebt geen gezeik

Verwijderd

Alleen dat ongelofelijke ***knopje :( van de muis op je toetsenbord. Geef mij maar een touchpad. Verder is toshiba toch een van de betere merken (zoniet de beste).

• mr_daTA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

mr_daTA

Probeert student te zijn

Ik ga zelf de 1800-400 halen. Heb een tijdje met een 1800-100 gewerkt. Gewoon een prima machine. Zorg wel dat je er voldoende intern geheugen in stopt. En zoals Wildhagen zegt, ze zijn erg degelijk. Absoluut geen miskoop.

Chance favors the prepared mind

• GGS_VR6
  • Niet online
In die 1800-100 zit een 128 mb geheugen en is uitbreidbaar tot 512, dus met 128 kan ik me eerst wel redden.
Is er ook een site of dergelijke waar je close-ups van dat ding kan zien?

‹(◕‿◕)›

• GGS_VR6
  • Niet online
Op zondag 12 augustus 2001 22:46 schreef snowpuppet het volgende:
Alleen dat ongelofelijke ***knopje :( van de muis op je toetsenbord. Geef mij maar een touchpad. Verder is toshiba toch een van de betere merken (zoniet de beste).
Dat knopje kan me niet zoveel schelen, je kan er ook wel een gewone muis op aansluiten :)

‹(◕‿◕)›

• Hulky
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:20

Hulky

Ik heb ook dat model en het bevalt mij prima ook Linux draait goed alleen heb ik nog wat problemen met het geluid onder X11/KDE. Diverse linux drivers zijn op de site van ALi te vinden. Wat de muis besturing betreft dat is persoonlijk, hiervoor had ik een Topline met zo'n touchpad in mijn geval is de ervaring dat als je wel eens last hebt van "zweterige" vingers of statisch geladen bent het nogal lastig kan werken. Verder een prima machientje. B-)

Verwijderd

Ik heb hier de gloednieuwe 3000-400 staan. Met DVD/CD rewriter combi. Dat "muisknopje" noemt Toshba de Accupoint besturing, maar ik vind dat 10x beter werken dan een touchpad. Maar ja... een muis kan natuurlijk ook.

Verwijderd

Ik heb de 1800-100 hier nu sinds vandaag staan, en heb deze gekozen na lange tijd wikken en wegen..

Het is een mooi ding, voelt stevig aan en is best snel..

Dat voor slechts 3799,- :)
Pagina: 1