Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelVanderbek
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-03 17:38
Hallo iedereen,

Weet iemand of het mogelijk is het wachtwoord voor Netflix door te sturen naar een TV. De TV in kwestie is een Samsung QE49Q64RAL. Ik heb Netflix op tablet en smartphone geïnstalleerd. Het wachtwoord is echter vrij lang en heel lastig in te geven op de TV zelf. Is er een mogelijkheid om - eventueel via Chromecast - het wachtwoord vanuit PC, tablet of smartphone over te brengen naar de TV?

Bedankt en vriendelijke groeten,

Michel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:15

g0tanks

Moderator CSA
De meeste recente Samsung TV's ondersteunen gewoon muis en toetsenbord. Kan je het niet daarmee invullen? Anders gewoon doorbijten. Ik heb ooit ook eens mijn randomly generated Netflix-wachtwoord van 32 tekens met de afstandsbediening ingevuld. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:33
Wat jammer is, is dat Netflix niet een optie heeft om te koppelen via een ander apparaat. Zoals Videoland (!), Plex en Canal Digitaal apps dat wel kunnen. De enige oplossing is inderdaad een toetsenbord of gewoon even 1x irritant via de afstandsbediening. Wat waarschijnlijk net zo lang zou duren als de tijd die je besteedt aan dit topic ;-)