Hi allen!
Bezig met een high-end game-systeem bij elkaar te sprokkelen en vroeg mij af of de onderstaande lijst compatible is? Alvast dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
High end gamen op 1440p/144hz. Denk aan Cyberpunk 2077, AC:Valhalla en meer. Ook voor foto-editing (amateur) en gewoon office werk thuis
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat ik nu heb samengesteld is rond de 2500 euro en dat vind ik wel een mooi maximum.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb van de onderstaande lijst al besteld/binnen: moederbord (deze genomen ivm WIFI en goede reviews, maar ook cashback/gratis AC:Valhalla actie), GTX3080, LG beeldscherm en de Ryzen 5600x in de pre-order.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral wat meer ruimte dan die enkele 1TB SSD, zat zelf te denken om Kingston A2000 erbij te doen (goedkoper alternatief voor de samsung) en evt een HDD? Hier kan ik wat sturing gebruiken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, maar deze case gekozen omdat ik hem er strak en modern uit vond zien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is wel iets dat ik hoog op de lijst heb staan. Het lijkt mij leuk om wat RGB te hebben in de case maar het hoeft zeker geen kerstboom te zijn.
Ga je overklokken?
Nee geen plannen om te overclocken (zie ook ryzen 5600x
)
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf niet al te veel ervaring met computercomponenten bij elkaar te zoeken dus vroeg mij vooral af of dit samen werkte en er misschien toch goedkopere alternatieven zijn.Zijn er nog extra case-fans nodig? Is deze CPU-koeler afdoende of zelfs teveel?
Bezig met een high-end game-systeem bij elkaar te sprokkelen en vroeg mij af of de onderstaande lijst compatible is? Alvast dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
High end gamen op 1440p/144hz. Denk aan Cyberpunk 2077, AC:Valhalla en meer. Ook voor foto-editing (amateur) en gewoon office werk thuis
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat ik nu heb samengesteld is rond de 2500 euro en dat vind ik wel een mooi maximum.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb van de onderstaande lijst al besteld/binnen: moederbord (deze genomen ivm WIFI en goede reviews, maar ook cashback/gratis AC:Valhalla actie), GTX3080, LG beeldscherm en de Ryzen 5600x in de pre-order.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral wat meer ruimte dan die enkele 1TB SSD, zat zelf te denken om Kingston A2000 erbij te doen (goedkoper alternatief voor de samsung) en evt een HDD? Hier kan ik wat sturing gebruiken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, maar deze case gekozen omdat ik hem er strak en modern uit vond zien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte is wel iets dat ik hoog op de lijst heb staan. Het lijkt mij leuk om wat RGB te hebben in de case maar het hoeft zeker geen kerstboom te zijn.
Ga je overklokken?
Nee geen plannen om te overclocken (zie ook ryzen 5600x
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf niet al te veel ervaring met computercomponenten bij elkaar te zoeken dus vroeg mij vooral af of dit samen werkte en er misschien toch goedkopere alternatieven zijn.Zijn er nog extra case-fans nodig? Is deze CPU-koeler afdoende of zelfs teveel?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi | € 171,05 | € 171,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G | € 869,99 | € 869,99 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Pure Steel RGB Wit | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3600C18 | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 115,05 | € 115,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.404,84 | ||