Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Computer bouw ik voor mijn broer die zijn iMac gaat vervangen omdat die niet meer ondersteund wordt door Apple. Het zal voornamelijk gebruikt worden voor kantoorwerk en af en toe een spelletje spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget zit rond de 500 euro zonder monitor en videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een videokaart en monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een AMD build willen maar Intel zou ook een optie kunnen zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijkste wens is een stille PC onder normale load. Bij het spelen van spelletjes mag die wel wat geluid maken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een toekomst proof PC in elkaar zetten die ik later nog kan upgraden mocht het nodig zijn. Het is belangrijk dat de componenten goed op elkaar afgestemd zijn. Videokaart heb ik eerst weggelaten omdat ik deze later zal upgraden. Wensen zijn dus een goed gebalanceerde PC voor thuisgebruik waarmee je af en toe ook een spelletje kan spelen. En met spelltetjes bedoel ik niet de nieuwste spellen op de hoogste settings.
Computer bouw ik voor mijn broer die zijn iMac gaat vervangen omdat die niet meer ondersteund wordt door Apple. Het zal voornamelijk gebruikt worden voor kantoorwerk en af en toe een spelletje spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget zit rond de 500 euro zonder monitor en videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een videokaart en monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een AMD build willen maar Intel zou ook een optie kunnen zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijkste wens is een stille PC onder normale load. Bij het spelen van spelletjes mag die wel wat geluid maken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een toekomst proof PC in elkaar zetten die ik later nog kan upgraden mocht het nodig zijn. Het is belangrijk dat de componenten goed op elkaar afgestemd zijn. Videokaart heb ik eerst weggelaten omdat ik deze later zal upgraden. Wensen zijn dus een goed gebalanceerde PC voor thuisgebruik waarmee je af en toe ook een spelletje kan spelen. En met spelltetjes bedoel ik niet de nieuwste spellen op de hoogste settings.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith (BOX) Boxed | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M Phantom Gaming 4 | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 69,87 | € 69,87 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 63,05 | € 63,05 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 75,- | € 75,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 509,81 | ||