Homeknop iPhone 6s

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKOD
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-12-2020
Mijn vraag
Ik wil mijn iPhone 6S uit en aan zetten met de homeknop, is dat mogelijk?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Nee. Daarvoor heb je de aan/uit knop nodig.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:47

Bob Popcorn

Plop!

Als je met aan/uit zetten bedoelt dat je het scherm locked en unlocked, ja dat kan met Assistive Touch: https://www.solveyourtech...ivetouch-on-the-iphone-6/

Vervolgens kun je Assistive Touch weer koppelen aan tripletap op je homebutton.

[ Voor 18% gewijzigd door Bob Popcorn op 07-12-2020 16:27 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06
Bob Popcorn schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:26:
Als je met aan/uit zetten bedoelt dat je het scherm locked en unlocked, ja dat kan met Assistive Touch: https://www.solveyourtech...ivetouch-on-the-iphone-6/

Vervolgens kun je Assistive Touch weer koppelen aan tripletap op je homebutton.
Of ik lees het helemaal verkeerd. Maar met de homebutton zet je scherm toch altijd aan. Ik vermoed dat TS eerder bedoelt dat de telefoon aan en uitgezet kan worden met de homebutton. Uitzetten zou technisch gezien wel te doen zijn (misschien kan het standaard al of misschien homebrew), maar aanzetten zal nooit lukken.

Maar goed, Heb vermoedelijk al meer tijd besteed aan het typen van deze reactie dan TS zn hele zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:47

Bob Popcorn

Plop!

grote_oever schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:31:
[...]

Of ik lees het helemaal verkeerd. Maar met de homebutton zet je scherm toch altijd aan. Ik vermoed dat TS eerder bedoelt dat de telefoon aan en uitgezet kan worden met de homebutton. Uitzetten zou technisch gezien wel te doen zijn (misschien kan het standaard al of misschien homebrew), maar aanzetten zal nooit lukken.

Maar goed, Heb vermoedelijk al meer tijd besteed aan het typen van deze reactie dan TS zn hele zoektocht.
Uitzetten lukt ook nog wel via Assistive Touch (lock icoon ingedrukt houden) maar aanzetten niet idd. Als in aanzetten als 'ie helemaal uit is. Dan moet je er een oplader insteken, dan gaat 'ie aan.

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@EKOD toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante software en hardware je hebt, waar je zelf al naar gezocht en gevonden hebt, en waarom het niet voldeed. Dit is niet om vervelend te doen, maar op deze manier komen we niet met oplossingen die je zelf had geprobeerd. Bovendien laat het zien dat je zelf wilt meedenken aan een oplossing.

Vooralsnog zal ik dit topic open laten, maar let hier in het vervolg op. Lees ook het Het algemeen beleid nog 'ns goed door, met name de quickstart om te weten wat we hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1