Toon posts:

Moeilijke keuze doen of niet!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een maand de Samsung SGH-A300 (Dual display)en hij bevalt me goed.
Alleen nu wil een bekende hem ruilen tegen zijn 1 maand oude Siemens SL45 (Met MP3 en Datakaart) maar wat moet ik doen de Siemens ziet er heel goed uit en kan volgens mij veel meer. Hij wil hem ruilen omdat hij geen gebruik maakt van de extra functies en die van mij mooier vindt. Maar wat moet ik nu doen de Samsung houden of voor de Siemens gaan en kunne jullie ook zeggen waarom (voor en nadelen)? En moet ik nog ergens op letten bij de Siemens SL45?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ruilen

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 15:51
dat is denk ik aan jezelf, wat zou je liever hebben...... :?

Verwijderd

hmmz de mp3 speler is toch wel heel errug :9~
en tja ik ben pro-siemens dus ik zou m zeker ruilen heb met mijn siemens telefoons nog nooit problemen gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is het nu juist :'( Die Samsung is mooier, maar die Siemens kan veel leukere dingen en ik ben ook wel GEK >:) van extra functies maarja design is ook belangrijk vindt ik dus daarom vraag ik wat jullie zouden doen. want ik weet het echt niet |:(

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 18:55 schreef gekkehekke het volgende:
Ja dat is het nu juist :'( Die Samsung is mooier, maar die Siemens kan veel leukere dingen en ik ben ook wel GEK >:) van extra functies maarja design is ook belangrijk vindt ik dus daarom vraag ik wat jullie zouden doen. want ik weet het echt niet |:(
hmmz dan zou ik voor de siemens gaan :+

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ligt eraan hoe goed je die "bekende" kent. Dalijk blijkt er van alles mis te zijn.

Als je hem wel kan vertrouwen...gewoon kijken welke telefoon je mooier vindt.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

Zat info over beide telefoons te vinden:

Samsung
[search=a300] - [topic=196883]
Siemens
[search=sl45] - [topic=143302]

Voor de rest is het puur persoonlijk natuurlijk.
Meer info over die telefoons kun je in de betreffende threads kwijt en opzoeken.
Deze gaat daarom dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.