Hallo Tweakers,
Na menig uur door te hebben doorgebracht op Tweakers, Reddit en andere forums zou ik jullie willen vragen hoe het beste mijn carrière switch naar de IT aan te pakken.
Mijn Situatie:
Mocht die traineeship niet doorgaan wat raden jullie mij aan? Wat ik nodig zou hebben is een gestructureerde leeromgeving. Ik werk nu part-time en kan mijn eigen werk indelen waardoor ik veel tijd en aandacht aan studeren kan besteden.
Na menig uur door te hebben doorgebracht op Tweakers, Reddit en andere forums zou ik jullie willen vragen hoe het beste mijn carrière switch naar de IT aan te pakken.
Mijn Situatie:
- Begin Dertig - WO Bachelor Economics (2010) - o.a. Finance, Econometrics, Statistics, Modelling
- Werkervaring (binnen en buitenland) in Sales, Logistiek, Levensmiddelen industrie, Automotive branche
- Self taught op meerdere vlakken, bv. Repareren van PCs, laptops, smartphones, automechanica, elektronica & software
Mocht die traineeship niet doorgaan wat raden jullie mij aan? Wat ik nodig zou hebben is een gestructureerde leeromgeving. Ik werk nu part-time en kan mijn eigen werk indelen waardoor ik veel tijd en aandacht aan studeren kan besteden.
- De richting, bv. Backend in .Net of Data science met wat Frontend, is momenteel niet het belangrijkste, een goeie basis en aantrekkelijk voor de arbeidsmarkt wel. Na wat ervaring te hebben opgedaan vind ik mijn weg wel naar mijn voorkeur.
- Een bootcamp? zijn er zoveel en zo uiteenlopend qua prijs en reviews dat het lastig kiezen is (NOVI, Loi, Udacity, Codeinstitute, IRONHACK, Berkeley Coding Boot Camp enz)
- een andere traineeship?
- Andere suggesties zijn meer dan welkom
[ Voor 3% gewijzigd door HetHaasje op 06-12-2020 21:46 ]