Ps4 account leeftijd veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 13.447 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus_NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-08 13:44
Hallo allemaall,

Ik heb een account gemaakt voor me zoontje voor de playstation. Maar nu is hij dus nog te jong voor Fortnite te spelen en het account houdt hem tegen om te kunnen spelen.

Nu wil ik op zijn account de leeftijd aanpassen maar dit kan ik nergens vinden.

Nu heb ik ook al mij familie beheer gekeken maar hier kan ik ook niks vinden zodat hij wel Fortnite kan gaan spelen.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Nieuw account maken is geen optie want op zijn account zit al een playstation plus abonnement gekoppeld van een jaar.

PSN: CobusNL

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:52
Ik heb helemaal geen playstation, maar google al eens geprobeerd :?

*knip* LMGTFY links zijn lame

[ Voor 36% gewijzigd door Geronimous op 27-12-2020 18:09 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus_NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-08 13:44
Daar hebben ik alles al afgezocht. anders had ik dit natuurlijk nooit op het forum gezet.
kom dan op een site uit waar het zou moeten kunnen maar dat kan ook niet omdat het account die ik wil veranderen minderjarig is. en dan mag je de geboorte jaar niet aanpassen.

PSN: CobusNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:29

Wokschotel

Op 6 wielen

Cobus_NL schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:24:
Hallo allemaall,

Ik heb een account gemaakt voor me zoontje voor de playstation. Maar nu is hij dus nog te jong voor Fortnite te spelen en het account houdt hem tegen om te kunnen spelen.
Volgens mij geef je zelf het antwoord al.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dan maak je toch een ander account om Fortnite op te spelen? Fortnite is gratis en niet afhankelijk van PS+. Althans, ik heb ooit een paar potjes met m'n neefje gespeeld en ik heb zelf 100% procent zeker nooit een abonnement bij Sony gehad voor whatever dan ook. Ik heb gewoon kaal een PS4 Pro.

[ Voor 46% gewijzigd door Arie- op 08-12-2020 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Cobus_NL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:14:
Daar hebben ik alles al afgezocht. anders had ik dit natuurlijk nooit op het forum gezet.
kom dan op een site uit waar het zou moeten kunnen maar dat kan ook niet omdat het account die ik wil veranderen minderjarig is. en dan mag je de geboorte jaar niet aanpassen.
Dat probleem heb ik ook. Zelfs als je bij familiebeheer toestaat dat je (te) kleine spruit deze games zo mogen spelen (leeftijds niveau niet beperken), gaat dat niet met Fortnite. Andere games doen het dan wél. Dus Fortnite kijkt (al dan niet bewust) niet naar die settings.
Ik heb uiteindelijk een 2e account aangemaakt waar hij een paar jaar ouder is. Dit account gebruikt hij alleen voor Fortnite. De rest speelt hij in zijn primaire "echte" account.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenertjuh
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Hier het zelfde probleem. Naar veel zoeken, lezen en proberen heb ik begrepen dat het niet mogenlijk is om de leeftijd van een minderjarige aan te passen. Mocht iemand toch een mogelijkheid weten dat hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-08 09:18
Modbreak:Hier gaat toch een slotje op. Het aanpassen van de leeftijd van de gebruiken van een account om leeftijdsrestricties te omzeilen, zijn niet toegestaan. Neem contact op met playStation support als je een foutje hebt gemaakt.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.