Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem waar gamen de zwaarste taak voor de computer zal zijn. Ik wil graag gamen op 1080p met het liefst medium tot hoge instellingen en framerates boven 60fps wanneer het om shooters gaat. Raytracing is niet nodig. Ik draai zeker geen zware videobewerkingssoftware of iets soortgelijks. Het moet gewoon een allround systeem zijn waar ik jaren mee vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 tot 700 euro voor het systeem zelf. 200 tot 300 euro voor randapparatuur (monitor, toetsenbord en muis)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een bureau en een bureaustoel in mijn werkkamer. Oftewel, ik moet alles nog kopen!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de lijst hieronder zo compleet mogelijk ingevuld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte en temperatuur is een prioriteit. Ik kies daarom ook voor een aparte CPU koeler en niet de standaard koeler. Op warmere dagen wil ik ook graag stil achter de PC kunnen zitten. Ik heb geen behoefte aan RGB of iets in die strekking. Liever een discreet systeem! Voor mij is een mechanisch toetsenbord of een echte game muis geen vereiste. Ik game heel graag maar ben niet extreem competitief. Ik zal ook geen tientallen spellen op mijn PC hebben dus een SSD van 500 GB lijkt mij meer dan voldoende voor nu.
Ga je overklokken?
Dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd wat jullie van onderstaande lijst vinden. Ik heb ook de randapparatuur zoals monitor, muis, toetsenbord en netwerkadapter toegevoegd. Ik heb weinig verstand van netwerkadapters dus ik heb vooralsnog de bovenste gepakt bij de pricewatch. Als jullie mij daar wat meer over kunnen vertellen, graag! Advies over muis en toetsenbord is ook welkom en natuurlijk als het ergens goedkoper kan is dat altijd mooi meegenomen. Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik wil een systeem waar gamen de zwaarste taak voor de computer zal zijn. Ik wil graag gamen op 1080p met het liefst medium tot hoge instellingen en framerates boven 60fps wanneer het om shooters gaat. Raytracing is niet nodig. Ik draai zeker geen zware videobewerkingssoftware of iets soortgelijks. Het moet gewoon een allround systeem zijn waar ik jaren mee vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 tot 700 euro voor het systeem zelf. 200 tot 300 euro voor randapparatuur (monitor, toetsenbord en muis)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een bureau en een bureaustoel in mijn werkkamer. Oftewel, ik moet alles nog kopen!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de lijst hieronder zo compleet mogelijk ingevuld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte en temperatuur is een prioriteit. Ik kies daarom ook voor een aparte CPU koeler en niet de standaard koeler. Op warmere dagen wil ik ook graag stil achter de PC kunnen zitten. Ik heb geen behoefte aan RGB of iets in die strekking. Liever een discreet systeem! Voor mij is een mechanisch toetsenbord of een echte game muis geen vereiste. Ik game heel graag maar ben niet extreem competitief. Ik zal ook geen tientallen spellen op mijn PC hebben dus een SSD van 500 GB lijkt mij meer dan voldoende voor nu.
Ga je overklokken?
Dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd wat jullie van onderstaande lijst vinden. Ik heb ook de randapparatuur zoals monitor, muis, toetsenbord en netwerkadapter toegevoegd. Ik heb weinig verstand van netwerkadapters dus ik heb vooralsnog de bovenste gepakt bij de pricewatch. Als jullie mij daar wat meer over kunnen vertellen, graag! Advies over muis en toetsenbord is ook welkom en natuurlijk als het ergens goedkoper kan is dat altijd mooi meegenomen. Alvast bedankt voor jullie hulp!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 152,- | € 152,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte H410M H | € 56,89 | € 56,89 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 273,46 | € 273,46 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Netwerkadapters | Gigabyte GC-WBAX200 | € 35,90 | € 35,90 |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2470HSU-B1 Zwart | € 188,- | € 188,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM | € 10,06 | € 10,06 |
| 1 | Toetsenborden | Logitech K280e (Qwerty US) Zwart | € 30,86 | € 30,86 |
| 1 | Muizen | Logitech G203 Lightsync Zwart | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 58,66 | € 58,66 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 48,19 | € 48,19 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.009,56 | ||