Beste Tweakers,
Zojuist mijn oog laten vallen op de HP LasterJet Pro M304a, momenteel bij Amazon-NL geadverteerd én in de Pricewatch geadverteerd voor slechts € 79,49:
/f/image/z8RmKX7ETWCukdPeoOZ7qDcm.png?f=fotoalbum_large)
Het product wordt bovendien weergeven als product met een flinke prijsdaling:
/f/image/Y04jTPsuSZHHM4RpWJoSym7x.png?f=fotoalbum_large)
Let op: het product wordt verkocht en geleverd door Amazon-NL (!) en niet door een derde partij die gebruikt maakt van Amazon als platform:
/f/image/UizwnA9BnzmcwGEICtooHqOg.png?f=fotoalbum_large)
Nu weet ik dat Amazon een plek binnen de Nederlandse Retailmarkt probeert te veroveren én 'cyberfriday' duurt tegenwoordig maanden, dus ondanks de lage prijs leek het me wel betrouwbaar.
Echter, men levert helemaal géén "HP Laserjet Pro M304a" maar een onbeduidende printerrollertje (Bedoeld voor HP MFP's met scanner-functionaliteit, maar niet eens van HP zelf), zoals blijkt uit het gewicht dat vermeld wordt op de productpagina van Amazon NL.
Er klopt niets van
De 'printer' afmetingen en het gewicht komen namelijk niet overeen met de geadverteerde printer:
16.51 x 24.13 x 5.08 cm; 104 gram
Dat blijkt ook uit enkele reviews van het product op de Amazon pagina:
:fill(white):strip_exif()/f/image/W3fRQNKJ05d6m58FDcOAeaNO.png?f=user_large)
Mijn vraag / feedback aan Tweakers:
Is het partijen in de Pricewatch toegestaan op dergelijke wijze producten 'aan te prijzen'?
Amazon biedt geen mogelijkheid om dergelijke misleidende productinformatie (zonder een account aan te maken) bij hen te melden, zou Tweakers hier naar kunnen kijken?
Zojuist mijn oog laten vallen op de HP LasterJet Pro M304a, momenteel bij Amazon-NL geadverteerd én in de Pricewatch geadverteerd voor slechts € 79,49:
/f/image/z8RmKX7ETWCukdPeoOZ7qDcm.png?f=fotoalbum_large)
Het product wordt bovendien weergeven als product met een flinke prijsdaling:
/f/image/Y04jTPsuSZHHM4RpWJoSym7x.png?f=fotoalbum_large)
Let op: het product wordt verkocht en geleverd door Amazon-NL (!) en niet door een derde partij die gebruikt maakt van Amazon als platform:
/f/image/UizwnA9BnzmcwGEICtooHqOg.png?f=fotoalbum_large)
Nu weet ik dat Amazon een plek binnen de Nederlandse Retailmarkt probeert te veroveren én 'cyberfriday' duurt tegenwoordig maanden, dus ondanks de lage prijs leek het me wel betrouwbaar.
Echter, men levert helemaal géén "HP Laserjet Pro M304a" maar een onbeduidende printerrollertje (Bedoeld voor HP MFP's met scanner-functionaliteit, maar niet eens van HP zelf), zoals blijkt uit het gewicht dat vermeld wordt op de productpagina van Amazon NL.
Er klopt niets van
De 'printer' afmetingen en het gewicht komen namelijk niet overeen met de geadverteerde printer:
16.51 x 24.13 x 5.08 cm; 104 gram
Dat blijkt ook uit enkele reviews van het product op de Amazon pagina:
:fill(white):strip_exif()/f/image/W3fRQNKJ05d6m58FDcOAeaNO.png?f=user_large)
Mijn vraag / feedback aan Tweakers:
Is het partijen in de Pricewatch toegestaan op dergelijke wijze producten 'aan te prijzen'?
Amazon biedt geen mogelijkheid om dergelijke misleidende productinformatie (zonder een account aan te maken) bij hen te melden, zou Tweakers hier naar kunnen kijken?
Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro