AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
helaas kan ik je uit ervaring melden dat het wel een verschil kan maken.
maar ik zou lekker bij de bouwmarkt of lokale webshop een bijbehorende trafo halen.
dan weet je namelijk zeker dat je goed zit. een te grote trafo kan wel maar is zinloos.
maar ik zou lekker bij de bouwmarkt of lokale webshop een bijbehorende trafo halen.
dan weet je namelijk zeker dat je goed zit. een te grote trafo kan wel maar is zinloos.
De Trafo die ik eerder noemde heeft de mogelijkheid om naar 8V 1A om te zetten. Geef je nu aan dat dit het verschil in geluid kan gaan/gaat maken?miciel schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:29:
helaas kan ik je uit ervaring melden dat het wel een verschil kan maken.
dan weet je namelijk zeker dat je goed zit. een grote trafo kan wel maar is zinloos.
Een nieuwe Trafo kopen vind ik niet erg. Dit zou anders betekenen dat ik voor 10 euro weer een hoorbare bel heb. Dit topic is met name aangemaakt om te checken of ik niet voor niets een trafo vervang en er uiteindelijk geen verschil hoorbaar is. (zoals ik eerder met de gong had)
AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Ik lees mee. Hier hetzelfde probleem, je kan voor de gang deur staan en je hoort hem niet.
Gewoon beltrafo kopen van het merk van je groepenkast, niet zo'n random China ding van Amazon plukken.
Je zou kunnen meten aan je huidige opstelling hoe ver de spanning aan de secundaire kant van de beltrafo inzakt als je de bel gebruikt. Als dat gewoon op 8V blijft gaat een andere trafo je niks extra's brengen.
Let ook op afstand en aderdwarsdoorsnede.
Je zou kunnen meten aan je huidige opstelling hoe ver de spanning aan de secundaire kant van de beltrafo inzakt als je de bel gebruikt. Als dat gewoon op 8V blijft gaat een andere trafo je niks extra's brengen.
Ik ga gewoon een nieuwe Trafo proberen en laat tzt dan hier nog wel weten of het geholpen heeft. Overigens is de Trafo uit de Amazon link van het merk Navaris wat een Duits merk is. Bedankt voor de hulp tot dusver!kabeltjekabel schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:33:
Gewoon beltrafo kopen van het merk van je groepenkast, niet zo'n random China ding van Amazon plukken.
Geen KEMA keur te zien, gemaakt in China en de helft van de info niet op de voorkant. Dat Navaris maakt snijplanken, koptelefoons, waterkokers, en yogamatten? Jaja... is gewoon een labeltjesplakker voor meuk van elders dus.Jorissie87 schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:07:
[...]
Ik ga gewoon een nieuwe Trafo proberen en laat tzt dan hier nog wel weten of het geholpen heeft. Overigens is de Trafo uit de Amazon link van het merk Navaris wat een Duits merk is. Bedankt voor de hulp tot dusver!
Pagina: 1