Ik had zo een site gevonden waar ze zo een ding verkochten dat je voor je HD in een open cdrom slot zet en zo 3 lkleine fans tegen je HD waaien, ik ben er naar aan het zoeken want ik ben die site kwijt , moest je een site weten waar ze iets gelijkaardigs verkopen please tell me !
binnenkort komen ze bij www.1to0.nl voor 25,-
bij computerland in amsterdam hebben ze van die coolermasters, kosten 75 ofzo
Verwijderd
ik heb gewoon van die zwarte dingen er tegenaan geschroefd met 1 fan erin, maar alles blijft wel lekker koel
koste trouwens 25 piek bij Memo
koste trouwens 25 piek bij Memo
Ik heb zelf dat coolermaster geval met daarin een maxtor diamondmax plus 7200 rpm hd. Eerst werd de hd toch wel behoorlijk heet maar nu word ie net lauw. Werkt goed koste mij ook ongeveer 65 gulden. Er zit een fan in maar zonder de fan aangesloten koelt hij al goed.
kweet nie wat jullie vinden?..maar heb ook z'n ding...vind het maar een herrie flikker zeg....trouwens die van mij heb maar 2fan's..nee, gauw eruit geknikkerd dat ding..merkte er weinig tot niks van...
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
ik heb er nog 1 met 2 120 mm fans
blazen doet hij zeker
koste me toen 5 tientjes van Iceberg
blazen doet hij zeker
120mm???Op zondag 12 augustus 2001 20:26 schreef tva_goku het volgende:
ik heb er nog 1 met 2 120 mm fans
blazen doet hij zeker
Of het is voor een SCSI rack monster, of het is gewoon een typo, anders... pics!!!
Verwijderd
Ik heb er 1tje voor je te koop. Ik heb nu een Antec case en heb dat ding niet meer nodig voor mijn HDD.
Mail me maar: kwitterick@hotmail.com
Mail me maar: kwitterick@hotmail.com
Technische Unie! Daar kunnen geen particulieren kopen. Ik wel want ik werk daar.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
ik heb nu een 80mm fan ervoor.Op zondag 12 augustus 2001 22:03 schreef BalusC het volgende:
[..]
120mm???
Of het is voor een SCSI rack monster, of het is gewoon een typo, anders... pics!!!
wel voor 2 HD's
code:
1
2
3
4
5
| || ||-------|| || ||_||__hd___||_|| | | || ||-------|| || ||_||__hd___||_|| |
het is dus: wand --> U profiel ALU --> HD --> U profiel -->wand
en frontaal hiervoor een 80 mm fan
ze blijven steeeenkoud :):)
Pagina: 1