iPhone 12 mini gekocht nu al krassen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Topicstarter
Vrijdag nieuwe telefoon gekregen van werk. Had nog geen tijd om een hoesje en sticker te bestellen. Telefoon geen een keer in mijn broek gestopt en nu al is mijn scherm compleet bekrast.

iPhone 8 2,5 jaar en behalve dat ik schade aan mijn phone had omdat ik liet vallen.

Maar nooit broekzak schade.

Is dit normaal bij iPhone 12 mini of kan ik garantie claimen

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Krassen komen er niet uit zichzelf op, misschien toch per ongeluk iets geraakt? Krassen vallen denk ik niet onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Topicstarter
danjan2411 schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:07:
Krassen komen er niet uit zichzelf op, misschien toch per ongeluk iets geraakt? Krassen vallen denk ik niet onder de garantie.
Echt op alle randjes aan het scherm. Heb oprecht niks vreemds gedaan. Maar ben wel bang dat krassen moeilijk in garantie vallen

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:13
Krasjes op het scherm worden geschaard onder ‘wear & tear’. Zelfs als je iPhone nog maar een dag oud is. Apple noemt krasjes ‘cosmetische schade’ en dat valt dus niet onder de garantie. Zie het maar als een les dat je altijd een screenprotector moet plakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het lijkt me handig als je eerst contact opneemt met de klantenservice, om te zien of dit onder garantie valt. Dit topic gaat dan ook op slot.

Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic. Deze kun je dan het beste openen in Shopping Forum, als het om een garantiekwestie gaat.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.