Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een systeem waarop ik met mijn Oculus Quest 2 VR games kan spelen. Ik heb enkele steam VR games en Asgards Wrath in bezit. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na wat eigen onderzoek hoop ik onder de 1300-1400 euro te blijven (afhankelijk van CPU en GPU keuze)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Oculus Quest 2 en randapparatuur heb ik al. Het gaat mij enkel om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Hierin zit ook nog een vraag over wat te doen qua CPU, GPU en RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een compact systeem zodat het makkelijk te verplaatsen is. Stil is natuurlijk fijn en de mogelijkheid om wat te upgraden naar de toekomst toe is altijd handig.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb het systeem samengesteld op basis van andere vragen en adviezen. Ik zou graag feedback ontvangen om mijn gekozen samenstelling:
Ik wil een systeem waarop ik met mijn Oculus Quest 2 VR games kan spelen. Ik heb enkele steam VR games en Asgards Wrath in bezit. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Na wat eigen onderzoek hoop ik onder de 1300-1400 euro te blijven (afhankelijk van CPU en GPU keuze)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Oculus Quest 2 en randapparatuur heb ik al. Het gaat mij enkel om de desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Hierin zit ook nog een vraag over wat te doen qua CPU, GPU en RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een compact systeem zodat het makkelijk te verplaatsen is. Stil is natuurlijk fijn en de mogelijkheid om wat te upgraden naar de toekomst toe is altijd handig.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb het systeem samengesteld op basis van andere vragen en adviezen. Ik zou graag feedback ontvangen om mijn gekozen samenstelling:
- Ben ik volledig/mis ik iets?
- Past het binnen de beoogde behuizing?
- Waar kan ik optimaliseren in kwaliteit / kracht?
- CPU: 3700x kiezen of is het verstandig te wachten tot de 5600x beschikbaar is?
- GPU: RX 5700 XT kiezen of wachten tot een 3060 Ti variant beschikbaar is?
- RAM: Ik overweeg om direct voor 32 GB te gaan (Crucial Ballistix BL2K16G32C16S4B), is dit zinvol of niet?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M-ITX/ac | € 125,84 | € 125,84 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 431,- | € 431,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3060 Ti | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon V1000 Window | € 43,17 | € 43,17 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 72,18 | € 72,18 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF600 (2018) | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 1TB | € 119,- | € 119,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.238,74 | ||