Dat is correct. Dat doet echter niet af aan de discussie. Ik bezoek op Tweakers slechts 2 a 3 artikelen per dag (rest vind ik niet interessant) en nooit het forum.
Notebookcheck (soort van Tweakers), Reddit en NOS bezoek ik elk VEEL meer en lees o.a. op Notebookcheck en de NOS bijna alle artikelen/berichten.
Indien ik dit dus even in perspectief zet;
Tweakers - bezoek de Homepage wellicht 2x per dag en en lees 2 a 3 artikelen in het totaal. Tijd op de site, wellicht 10-15 min, maar het gaat eigenlijk om het aantal pagina's die ik bezoek. Dit zijn er dus niet veel.
NOS - bezoek ik minimaal 5x per dag, en lees bijna alle nieuws artikelen. Tijd op deze website is wellicht 30 min, maar het gaat hier dus om veel pagina's.
Reddit - bezoek ik vaak na het werk. Lees vervolgens een aantal forum posts. Spendeer hier wellicht 30 min per dag maar bezoek dus veel pagina's.
Notebookcheck - deze is te vergelijken met Tweakers. Bezoek ik een aantal keer per dag. Wellicht 15-20 min in het totaal. Lees daar wel een stuk meer artikelen dan op Tweakers, maar heeft een fractie van de trackers etc.
Dpreview (Tweakers voor fotografie) - van Amazon. Ook erg commercieel. Bezoek deze website 15-20 min per dag. Lees daar de meeste artikelen, en ben tevens op de forums. Bezoek dus een heel stuk meer pagina's, maar heeft slechts een fractie van de trackers etc.
De BBC bezoek ik wellicht 10 min per dag. Wel skim (lees: je gaat in 20-30 seconde over een artikel heen om te kijken of er iets interessants in staat) ik hier door een groot aantal artikelen. Dan hebben we het over een stuk meer dan Tweakers.