ik heb nu de 14.40 drivers maar ik heb bij het spelen van een spel elke keer last van dat nvidia logo rechtsonderin. Als ik max payne speel staat hij er niet maar bij F1RC en die demo van red faction staat hij er weer wel. is er niet een optie om dit altijd weg te halen. bij mijn oudere srivers de 6.50 was er bij direct 3d wel de optie om dit logo uit of aan te vinken maar de 14.40 zie ik deze optie niet .(bij de 12xx overigens precies hetzelfde)
Verwijderd
Moet je ff bij de properties van je kaat kijken daar staat een optie:
-naar settings gaan
-dan moet je op advanced klikken
-daarna op dat scherm waar de naam van je videokaart staat
-en daarna moet je op additionel properties klikken
-en daarna naar de direct3d opties gaan en daar kan je dan DISPLAY LOGO WHEN RUNNING DIRECTC3D GAMES uit zettten.
dankje...
-naar settings gaan
-en daarna naar de direct3d opties gaan en daar kan je dan DISPLAY LOGO WHEN RUNNING DIRECTC3D GAMES uit zettten.
dankje...
moet hij niet jou bedanken ipv jij jezelfOp zondag 12 augustus 2001 18:27 schreef artic007 het volgende:
Moet je ff bij de properties van je kaat kijken daar staat een optie:
-naar settings gaan
dankje...
Nope het enige wat er bij direct 3d staat is texel uitlijning en vertical sync. wat jij bedoelt wist ik wel want dat lukte wel bij de 6.50 drivers wat ik al had verteld. er staat nu nergens een lijst met opties die je aan of uit kan vinken (en die stond er bij mijn andere drivers wel).
www.download.com -> nvmax -> installeren -> bij directx keje dat uitzetten