Voor filesharing (mp3's e.d.) achter een gedeelde internet-verbinding, moet je poorten forwarden...
Dit is toch voor het uploaden alleen ?
DWZ, als ik alleen NAT gebruik, dan zou ik toch moeten kunnen soeken en in ieder geval kunnen downen
Punt is, dat het bij mij eigenlijk met geen van alle FS-proggels werkt...
Connecten alleen is vaak al een probleem...
Ook als ik poorten geforward heb, werkt het nog niet...ik zal wel vanalles verkeerd doen...
In principe werkt bijv. MSN-messenger gewoon goed...net als de rest (surfen/mail/ftp)
Het gaat mij erom dat ik in ieder geval muziek kan downen, het delen voor het uppen regel ik later wel...
Iemand een suggestie ? En waarom ?
=====
Search gebruikt, maar werd overweldigd door de vele niet ter zake doende onderwerpen...
Dit is toch voor het uploaden alleen ?
DWZ, als ik alleen NAT gebruik, dan zou ik toch moeten kunnen soeken en in ieder geval kunnen downen
Punt is, dat het bij mij eigenlijk met geen van alle FS-proggels werkt...
Connecten alleen is vaak al een probleem...
Ook als ik poorten geforward heb, werkt het nog niet...ik zal wel vanalles verkeerd doen...
In principe werkt bijv. MSN-messenger gewoon goed...net als de rest (surfen/mail/ftp)
Het gaat mij erom dat ik in ieder geval muziek kan downen, het delen voor het uppen regel ik later wel...
Iemand een suggestie ? En waarom ?
=====
Search gebruikt, maar werd overweldigd door de vele niet ter zake doende onderwerpen...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."