Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breek
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-01-2021
Ik heb visuele stutters, soms valt het beeld/geluid gewoon seconden weg. Dit is allemaal begonnen na dat ik de laatste update geinstalleerd heb.

Ik vind het gewoon allemaal zo vreselijk toevallig. Een update uit het niets, voor een console waar eigenlijk geen ondersteuning meer voor is, net op de moment dat de ps5 er is.

Het kán natuurlijk toeval zijn daarom dat ik mij afvraag of er mensen zijn, die nog een ps3 gebruiken, waarbij er problemen beginnen op te duiken na de laatste update.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-07 18:30
In plaats van een aluhoedje op te zetten had je ook kunnen opzoeken waar de update voor is: dan had je gezien dat het de nieuwste Bluray keys bevat zodat je ook de nieuwste Blurays kan blijven afspelen op je PS3.

Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen? Update nogmaals geinstalleerd? De PS3 geinitialiseerd? etc...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breek
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-01-2021
Doe ff normaal alsjeblieft....

[ Voor 81% gewijzigd door BM op 07-12-2020 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
Puur toeval, niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duivelse_Duif
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08-04-2021
O maar ik speel met groot plezier op mijn ps3,ik heb er zelfs 1 reserve.De ps3 geeft echt een goed raming gevoel.Daqr waar het niet veel beter meer kan worden gaan ze nu verder met ps4 en 5.Lastige is dat je bij ps4 overal moet betalen,gevoel van uitmelken.De ps3 is helemaal van mij en zeker weten spelen veel en er op.Omdat het goed genoeg is,alle spellen nog nieuw en 2dehands te koop zijn.En de ps3 eigenlijk beter is dan de ps4,net als gta iv beter is dan gta5.Ik bedoel dat gamen niet duur hoeft te zijn.,ik update niet en laat m niet online komen,nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duivelse_Duif
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08-04-2021
Ps3 club beginnen?,ik heb er 2,voor t geval dat.Beste is terug zetten na fabrieksinstellingen en niet online gaan en hopen dat je ps3 nog goed is.Ze manipuleren ook vreselijk,zo kan ik gtaivniet eens online spelen,terwijl het beter is dan gta 5 .het zijn allemaal rotzakken je koopt een model ps3 met games en later van buiten af,omdat hun zonodig een andere playstation willen hebben moeten de ps3 spelersbus maar w weg?,ik vind dat het over 30 jaar nog steeds up to date Moeten houden.Wat een gemeld met ons geld.Puur om de commercie en dat je met de ps4niet PRIVE online kan,anoniem dus koop ik geen ps4,en denk dat ik alle games voor de ps3 koop daar nog wel jaren okemeeben EN GOEDKOOP, wat vind jij?
Pagina: 1