Draadloze muis voor gaming/CAD

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30
Ik heb nu al zeer lang een logitech M705, en ben daar altijd zeer tevreden van geweest. Echter is ze precies een beetje aan het sterven. De linker knop werkt niet altijd meer naar behoeven. In principe zou ik een andere knop kunnen toewijzen voor die functie, maar ik heb dat getest en dat werkt toch niet bepaald lekker.

Ik zoek een?
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe muis, die van formaat en vorm ongeveer hetzelfde is
Hoogte 40mm
Breedte 75mm
Diepte 110mm

maar liefst eentje die wel een stuk(je) lichter is. 135gr is best veel als je lange avonden moet doortrekken met tekenwerk.

De M705 die ik nu heb heeft een enorm lange batterijduur. Daar wil ik best op inleveren als dat betekend dat ze hierdoor aanzienlijk lichter is. (2AA batterijen zijn niet licht)

Wat is je budget?
tot 75€ (maar liever aanzienlijk minder :p)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik een logitech muis en ben daar zeer tevreden van opzich.sta ik open voor eender welk merk.
Nu heb ik al eens gekeken voor een specifieke CAD muis van bijvoorbeeld 3Dconnexion, en die zien er ergonomisch gezien best goed uit. Maar meer dan 100 euro voor een muis vind ik er toch wel wat over.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:07
Ik werk al jaren met een MX Master voor tekenwerk en die weegt 145g. Ben het dus niet met je eens :D, want het is een fijne muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Ik geloof graag dat het voor jou een fijne muis is. En ik heb deze ook overwogen. Maar zoals gezegd, is het gewicht voor mij een struikelblok.
Mijn huidige muis bevat 2 AA batterijen. Als de anatomie voor 50% zou verminderen, maar het gewicht zou kunnen dalen door bijvoorbeeld 2 AAA's zou ik daar perfect mee kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:23
Moet het perse draadloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
Per se is een groot woord. Maar draadloos is wel gemakkelijk :+
Het snoer moet dan echt wel tamelijk lang zijn, gezien de positie van mijn kast.