Toon posts:

Iomega 4x4x24x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn brandertje doet af en toe heel gek! Ik gebruik hem gewoon met de bijgeleverde software: Adaptec Esay CD Creator, maar toch geeft hij problemen! Zonder een melding of zo te geven gaat hij ineens branden op 2x ipv 4x! Dit doet hij met zowel cd-r's als cd-rw's! Ik merk namelijk dat hij dan na een 20 minuten nog niet klaar is, en dat het altijd 2x zo lang duurt als normaal! Ik heb al een firmware update geprobeerd, zoals iomega helpdesk me aanraadde, maar dat hielp ook niks! Verder zeidden ze m'n Easy CD Creator te updaten, maar een update voor mijn versie 3.5 was nergens te vinden! Wat kan ik nu nog doen om hem weer op 4x te laten lopen?

Verwijderd

Topicstarter
Weet er echt niemand een oplossing voor? Heeft er niemand een soortgelijk probleem?

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik weet wel dat het ook bij Philips brandertjes voorkomt, die gaan langzamer branden als ze de CD niet vertrouwen. (dat wil zeggen: als het geen philips-CD is :) )

Voor latere modellen was hier een firm-ware update voor, misschien moet je eens op de site van Iomega naar zoiets zoeken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al de laatste beschikbare firmware update voor deze brander gedaan, maar dat hielp niets! Nog andere suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Weet er echt niemand anders iets? Ik begin namelijk nogal ziek te worden van die brander de hele tijd maar op 2x! |:(

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-04 23:13

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ik heb ook een iomega fikker wat bij mij scheelde is gewoon goede merk cd-r te halen

Philips >:)
Trhrust
Sony
TDK

die merken doen wel op 4x

maar een no name cd of acer of zo maar op 2x |:(

Sommige mensen....

Pagina: 1