Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 24-7
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-11-2021
Is het mogelijk om een film die je bijv. in de bioscoop of bij iemand anders op zijn account hebt gekeken bij jezelf als bekeken markeren? Nu krijg ik aanbevelingen die ik al heb gezien.
Je kan wel films/series uit je kijklijst verwijderen maar volgens mij niet met 1 klik toevoegen.

Misschien is het heel simpel maar ik kan er niets over vinden. Heeft iemand een idee of tip?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:05
Nope, niet echt. Je zou een film die je al gezien hebt een keer kunnen opstarten en doorspoelen tot nabij het einde, misschien dat dat helpt. Maar markeren als 'al gezien' oid heb je niet bij Netflix.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:18

FeaR

In GoT we trust

TB > FTM

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 24-7
Hahn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:07:
Nope, niet echt. Je zou een film die je al gezien hebt een keer kunnen opstarten en doorspoelen tot nabij het einde, misschien dat dat helpt. Maar markeren als 'al gezien' oid heb je niet bij Netflix.
Dat is dus zo irritant. Vooral bij een serie, kan je 13 afleveringen doorspoelen. Deze optie zou Netflix wel eens mogen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 24-7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:18

FeaR

In GoT we trust

Ik heb het topic van Televisies & Beamers (afgekort TB) naar Film, TV & Muziek (afgekort TVM) verplaatst omdat Netflix als dienst beter past in laatst genoemde subforum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1