Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers2013
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-11-2024
Hallo, Ik heb nu Internet, bellen en TV van KPN en dat wil ik een nieuw te bouwen appartement ook. Ik heb een gesprek gehad over dit onderwerp met de aannemer en die wil een internet verbinding trekken vanuit de meterkast naar de technische ruimte (daar komt de Experiabox). Vanuit de technische ruimte trekt hij vervolgens een draad naar de huiskamer (TV aansluiting). Ik heb gezegd dat ik de computer aansluiting wel met wifi zal doen. Ik vrees dat hij geen rekening houdt met een vaste telefoon aansluiting omdat ik het idee heb dat ik behalve een internetaansluiting ook een telefoon aansluiting richting Experiabox V10 en vaste huiskamer telefoon nodig heb. Is dat inderdaad het geval en moet het daarmee dan lukken?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 21:22
tweakers2013 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:50:
Ik vrees dat hij geen rekening houdt met een vaste telefoon aansluiting omdat ik het idee heb dat ik behalve een internetaansluiting ook een telefoon aansluiting richting Experiabox V10 en vaste huiskamer telefoon nodig heb. Is dat inderdaad het geval en moet het daarmee dan lukken?
Ja je hebt een aparte kabel nodig, en vrees neem je weg door het met hem te bespreken.