ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Als je beter had gekeken gebruikt Matrox de Matrox Feature Connector Port , de platte connector.Op zondag 12 augustus 2001 18:30 schreef Stoned-cow het volgende:
Uitbreidingsmogelijkheden voor de G400 misschien?(helemaal onderaan kijken...)
En helemaal onlogisch zou zijn dat die uitbreiding op een GeForce2 kan.
(Dat zwarte streepje is de MAFC)
Zeker onlogisch, aan de andere kant, wel zo leuk... dan neem je het beste van beide.Op zondag 12 augustus 2001 21:22 schreef ReseT het volgende:
[..]
Als je beter had gekeken gebruikt Matrox de Matrox Feature Connector Port , de platte connector.
En helemaal onlogisch zou zijn dat die uitbreiding op een GeForce2 kan.
[afbeelding]
(Dat zwarte streepje is de MAFC)
PLING! Id'tje.. waarom niet een G400 chippie en een GF2 chippie op 1 kaart, die net als die voodoo bende mooi switched als je wat anders gaat doen, maar dan zonder verlies met zo'n kabeltje
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Strip je alle 3d functies van de G400, alle 2dfuncties van de GF2, naast elkaar pleuren, wat texturecompressies erbij. Lijkt wel koken
Verwijderd
Bedoel je dat connectortje achteraan ? Das voor power uit je voeding ipv je mobo te trekken . Die pinnetjes dienen voor een Tv-out en de andere reeks voor een MPEG-decoder kaart als ik me niet vergis
Thanks, dat wilde ik weten.Op zondag 12 augustus 2001 21:33 schreef real_raichu70 het volgende:
Bedoel je dat connectortje achteraan ? Das voor power uit je voeding ipv je mobo te trekken . Die pinnetjes dienen voor een Tv-out en de andere reeks voor een MPEG-decoder kaart als ik me niet vergis
Die langste linksbovenaan de kaart is een zogeheten 'feature-connector'. Die werd vroeger gebruikt om andere kaarten hardwarematig beeld in te mengen zeg maar, zoals met TV-kaarten bijvoorbeeld.
Tegenwoordig gaat dat allemaal over de PCI bus of via software en deze connectors worden dus ook bijna nooit meer gebruikt, alleen door een paar DVD-decoderkaarten.
Tegenwoordig gaat dat allemaal over de PCI bus of via software en deze connectors worden dus ook bijna nooit meer gebruikt, alleen door een paar DVD-decoderkaarten.
Pagina: 1