Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 21:01
Hoi allemaal,

Ik heb het idee dat mijn Samsung S7 na de update van vorige week of twee weken terug veel sneller leeg gaat. Ik was vanochtend net een half uurtje beneden (tel uit stekker gehaald) en hij zat alweer op 95%, zonder verder veel te doen. Nu is het nog geen middag en zit hij alweer op 73%. Nee, herstel, 72% terwijl ik dit zit te tikken. En ik zweer het je, ik zie hem nu op de 71% springen, en ik ben echt niet zo'n heel langzame typer.

Heeft iemand anders hier ook problemen mee? Je hoort wel eens geruchten dat ze expres telefoons langzamer of slechter maken met een update zodat je een nieuwe moet kopen, maar ik dacht eigenlijk, kom, niet zo achterdochtig, juist fijn dat er een security patch verschijnt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Wat zie je bij het instellingen-tabje Batterij/Accu/etc?
Daar staat een grafiekje en welke processen je batterij gebruiken.
Daarnaast heb je BetterBatteryStats die ik nog van mijn eigen S7-tijdperk ken, maar er zullen inmiddels wel andere apps zijn die gedetailleerder je statistieken kunnen laten zien.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 21:01
Edge en voor de rest Android processen, Android system, Android OS, idle, cell standby.

Allemaal een paar procentjes. Ik zat op 70% toen begon met dit te tikken en ik zie 'm zo naar de 69 tikken. Lijkt wel een procent per minuut te zijn als ik gewoon zit te browsen. Ik ben ergens een maandje terug op Edge overgeschakeld als browser misschien slurpt die wat meer...

Het valt me nu trouwens ook ineens op dat ik nul streepjes bereik heb op 4g. Hm misschien speelt dat een rol, telkens zo'n vage verbinding herstellen..

Misschien is die hele goedkope aanbieder toch een beetje te Simpel :p

[ Voor 23% gewijzigd door Znorkus op 04-12-2020 11:41 ]