Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketLeague
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09-2024
Mijn vraag
Welke SD-kaart kan ik kopen voor mijn pricewatch: Sony A6400 + 18-135mm f/3.5-5.6 OSS Zwart? Ik wil de camera gebruiken voor 4K 100Mbps opnames. De vraag is eigenlijk: welke filters moet ik in de pricewatch instellen of de juiste kaart hiervoor te vinden? :P

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Deze guide: https://havecamerawilltra...-sd-card-recommendations/

Ik heb a.d.h.v. een guide die ik vond de pricewatch filters ingesteld (UHS Class 3 filter) en kwam op deze kaart uit: pricewatch: Transcend SDXC 300S 256GB Er staat echter bij dat de lees-schrijf snelheden niet heel hoog zijn (95/45Mb/s). Kan ik deze gewoon kopen of heeft iemand een aanrader voor een goede maar scherpgeprijsde SD-kaart?

Mvd

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-06 16:43
Met Black Friday de A6400 gekocht en daar zat de Lexar Professional 1666 bij. Werkt prima bij 4K 100 Mbps.
Als je veel gaat filmen op één dag zou ik aanraden meer kaarten te kopen (en batterijen). De A6400 slurpt ze beide op ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketLeague
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik ben voor de pricewatch: Kingston Canvas Go! Plus SDXC 256GB gedaan. Zag toevallig dat de reviewer dezelfde camera als die van mij heeft en hij in prijs heel scherp is op het moment.

Antwoord op mijn eigen vraag; de eisen zijn USH-I of UHS-II (nieuwe SD kaart interface) en U-3 in geval van de a6400. Voor meer uitleg, zie: https://www.sdkaartenshop.nl/sdkaart-verschil-klasse

@Freaky Max bedankt voor de tip. Heb 4 accu's momenteel (2 van mijn a5000 en 1 kreeg ik er extra bij door de webshop waar ik het bestelde). Ook bij 123accu een goede oplader en nog een extra accu besteld.

Wat koop ik nog meer? Een tripod denk ik en misschien zelfs een microfoon.

[ Voor 14% gewijzigd door RocketLeague op 05-12-2020 14:27 ]