Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotomizer
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:03
Mijn (hoogstwaarschijnlijk ongelofelijk domme, met extreem voor-de-handliggende antwoord) vraag:

We hebben een Samsung tablet gekocht voor onze jongste zoon, hij wil er graag Minecraft op.
Dus gisteren zo'n Google gezingroep aangemaakt, een eigen kinderaccount met wat ouderlijk toezicht leek ons wel een goed idee (toen nog wel). Met een kinderaccount kan hij per vergissing geen aankopen doen en dergelijke (hij leest nog maar pas)
Maar wat blijkt als je in de Play-store aankopen doet vanuit de gezinsgroep (waar kind automatisch inzit?) kan je enkel aankopen doen met creditcard. Wij hebben géén creditcard... wel zo'n prepaid creditcard maar dat volstaat niet. :(

Mijn echtgenote (ook lid van de gezinsgroep) kocht ondertussen Minecraft op haar eigen account, wat wel ging met een normale bank betaling. Maar deze is op haar tablet terecht gekomen, zelfde type Samsung 8)7

Hoe o hoe, krijgen we die Minecraft op de kinder tablet.... ik geef het toe dat ik op dit gebied echt een totale kluns ben |:(

Is het een idee om gewoon alles terug naar fabrieks instellingen te zetten

Ik begrijp dat je eigenlijk een Minecraft account koopt, kan je die doorgeven op een of andere manier?
...?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 08:57
Account van je vrouw toevoegen op de tablet van je zoon. Daarna play store openen onder account van je vrouw en dan installeren.

Althans zo zou ik denken dat het moet.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!